«Beer gun» fra ebay?

Det er jo egentlig ikke en veldig avansert innretning så jeg kan ikke skjønne at originalen kan være så veldig mye bedre enn kopien..
Jeg likte ikke originalen, byttet til mottrykksfyller fra AliExpress (etterhvert noe modifisert), synes den fungerer MYE bedre. Men det er litt mer omstendelig og for at det skal bli fornuftig må det bygges ett eller annet slags stativ.
 
Sist redigert:
Jeg har en beergun kopi fra Ebay. Ikke helt fornøyd. Noen metalldeler feks den som holder gummi proppen foran er laget i veldig mykt metall, så de bøyes lett. Dette gjør blant annet at proppen ikke tetter bra nok.
 
Jeg har brukt den fra ebay mange ganger, ikke noe problem hos meg. Veldig fornøyd. Trenger man reservedeler kan man kjøpe det fra "Originalen" som jeg har gjort
 
Jeg vil heller anbefale en mottrykksfyller. Selv synes jeg disse er mye lettere å bruke, går fortere å fylle, og du slipper å tukle så mye med det å senke trykket på fatet. Du får greie mottrykksfyllere på ebay.
 
Takk for tilbakemelding, mulig jeg bør vurdere den originale likevel da.

Har også begynt å bli litt usikker på om jeg egentlig trenger beer gun. Skal ikke flaske for langtidslagring tror jeg. Om man skal stole på dette:

http://brulosophy.com/2017/06/05/fl...-bottling-beer-from-kegs-exbeeriment-results/

Så er det kanskje godt nok å gjøre slik???:

Eller er det bare tull?
Jeg har fylt flasker slik når jeg skal drikke de i løpet av ei helg. Går helt fint .
 
Tilbake
Topp