Deilige bilder!!!

Fullers London Pride på boks smakte aldeles nydelig. Humlen kommer virkelig frem både i lukt og smak og det er rett og slett en sann nytelse å drikke denne. Hint av rosin og engelsk headge row full av humle og pinnsvin. Fruktig syrlig ettersmak uten bittertoner. Godt med røstet malt som gir en flott søtbalanse mot humlen, og en mørk gyllen farge for å utstråle den autoriteten den trenger. Litt lite skum men har ikke kontroll på svigers sine glass, så lan like gjerne være dem. Flaskevarianten er også god men blir blek i forhold til denne. Takk og lov for bokser og fat :)
Utløpsdato mars 2018. Drukket ved ca 14C. Vil ikke anbefale at den nytes kald.
Luktet eller smakte du det pinnsvinet? Begge deler lyder litt sært....
 
Da var det bare ett skift igjen og så er det hjem... kan tro jeg er lei litauere.... de gutta er ikke løsning orientert... her går det i problem finning.... og så snakker de norsk slik som dette... holder på å bli gal...
tar meg en svensk bare øl idag og med litt blomster til... må pynte litt
IMG_20171027_222849.jpg
 
og der gikk jo det åt skogen... den håpefulle, les min mer eller mindre ubrukelige sønn, tar ikke tellefonen... faen ikke mulig å få mojito busk plantenen på samme bilde... ok... du vandt Boten... men tro ikke att blomster krigen er over nå.... det er noen på en plantasje butikk eller noe lignende som kommer til å å gå en sjukt inbringende høst i møte
 
Følger opp meg selv. Har hatt lyst til dette lenge, men tok sin tid før jeg fikk ut fingeren.

Ny skjerm! Kan dra den ca 40cm ut fra veggen og rotere den slik jeg vil. Fotballkamper under brygging blir nå mye artigere, og podcasts mens man bare diller blir mye enklere. Satt på en chromecast så den urgamle laptopen jeg bruker til brygging trenger ikke prosessere noe som helst.

1.jpg
 
Hva gjør du med den flasken? Ser jo ballock med noe som ser ut som starsan oppi. Kjører rens?
Og hvor fikk du korken med ballock fra?:)
 
Tilbake
Topp