Flaskekonkurranse - Juleølkonk 2017

Du har da brukt 0,33 longneck, og slik jeg forstår reglene er det kun "bjørnungestørrelse" som er tillatt i 0,33-størrelse. Nr 3 på bildet er nok en 0,5 liters flaske..
Ok. Er jo helt sykt det da. Siden det er veldig få som enda bruker bjørnungene, og flasker man får kjøpt på gulating o.l. er jo også slik jeg har sendt inn. Trur ikke jeg har sett en eneste bjørnunge på polet med juleøl i år. Foruten fjordårets Rignes Julebok. Mens årets er 0.33 longneck.
 
Ok. Er jo helt sykt det da. Siden det er veldig få som enda bruker bjørnungene, og flasker man får kjøpt på gulating o.l. er jo også slik jeg har sendt inn. Trur ikke jeg har sett en eneste bjørnunge på polet med juleøl i år. Foruten fjordårets Rignes Julebok. Mens årets er 0.33 longneck.

Man kan vel mene at det er helt sykt, men reglene er slik i denne konkurransen.
For å delta i konkurransen er det ditt eget ansvar at du setter deg inn i reglene og følger disse. Ingen andre kan gjøre akkurat dette for deg.

Reglene er nøyaktig de samme i alle konkurranser i Norbrygg regi.
I post #3 i denne tråden står det klart og tydelig at Norbryggs regler for flaskekonkurranser følges med link til info om flaskene, Flaskekonkurranse - Juleølkonk 2017

På siden det henvises til, http://norbrygg.no/flasketyper-til-konkurranser/, kommer det klart frem at for 0,33 liters flasker er det KUN Bjørnunger som tillates. Alle andre flasker må være 0,5 liter og høyde/diameter må være innenfor angitte mål.

Under bildet står følgende: "Tillatte flasketyper til Norbrygg sine konkurranser. OBS: ikke reellt størrelsesforhold."

Disclaimer:
Jeg har ikke noe med hverken utarbeidelse av reglene for tillatte flasker til konkurranser eller gjennomføring av Juleølkonkurransen.
 
Tilbake
Topp