Black Friday?

Silbunn koster en tusing til 37literen, den er det ikke tilbud på.
Jeg ønsker den på 74 liter. Må si at det er dårlig info på hjemmesiden om hva som er med. Du bekrefter altså at silbunn ikke er med, og med en kikk på sidene igjen har de kun en silbunn for 37literen. Forvirret.
 
Jeg ønsker den på 74 liter. Må si at det er dårlig info på hjemmesiden om hva som er med. Du bekrefter altså at silbunn ikke er med, og med en kikk på sidene igjen har de kun en silbunn for 37literen. Forvirret.
Silbunnen det har der er til brewkettle, på mash tun har de senterhull i bunnen.. iallefall slik jeg har forstått det.. rimelig sikker på silbunn følger med :)
 
Hvor lenge kan vi lagre de ølsettene de selger nå på Bryggselv til 35% før de brygges ?
Tenker å handle nå og brygge i januar/februar.
 
Synes å huske at eskperimentet ølbrygging.no gjorde viste at gammel oppmalt malt ikke var noe problem. Plukk ut humla og legg det i fryseren. Om det er ferskgjær du får så får du beregne iflg kalkulatorer og kanskje kjøre en starter. Kjør på!
 
Har holdt meg i nakken i flere måneder nå i håp om at SS brewtech sine koniske gjæringskar skulle komme på tilbud nå på black friday.. arh!
 
Da har jeg gått på en Black Friday smell og bestilt 5xIntertap tappekraner ned flowkontroll og shank, samt håndtak stouttupp etc. Pluss en rekke annet i andre butikker. Skal si det er dyrt med tilbud!! Og jeg er ikke helt sikker på om jeg er ferdig enda....

Vil si tusen takk for oversikten til @hkroed. Til stor hjelp i jungelen!
 
Ikke noe Black Friday tilbud, men Petit startet adventsalg i dag på Speidel Plus 50 og 20 der Wifi modulen og et Voss Oregonian APA sett er med på kjøpet. I tillegg fungerer også 2017 rabattkoden som gir ytterligere 10%.
Bestilte Plus 50 jeg, så støtter Amarillo i at Black Friday = Blakk fredag....
 
Da har jeg gått på en Black Friday smell og bestilt 5xIntertap tappekraner ned flowkontroll og shank, samt håndtak stouttupp etc. Pluss en rekke annet i andre butikker. Skal si det er dyrt med tilbud!! Og jeg er ikke helt sikker på om jeg er ferdig enda....

Vil si tusen takk for oversikten til @hkroed. Til stor hjelp i jungelen!
Takk @Ekornskurken. Hyggelig å lese :)
 
Ingen som har sett noen med fri frakt uansett kjøp? Har noen småting jeg trenger som ikke kommer over 1000 kroner.
 
Vel det er ikke så uvanlig. gitarhuset.no kjører f.eks. det på Black Friday. (ikke samme bransje, men...)
 
Neida, det kan godt henne noen sender gratis. Men i forbindelse med Prisminister, så har jeg vært innom de fleste nettbutikkene som selger bryggeutstyr, og jeg har ikke sett noe annet enn fri frakt ved kjøp over 1000kr :)
 
Tilbake
Topp