Medlemskap.

Vanligvis 1-3 virkedager. Pass på at du har registrert deg med samme epost i medlemsystemet og på forumet.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
 
Når kommer fakturaene for 2018? Ser i referat fra styremøte at de skulle ut før 15 desember, men har ikke mottatt noe på mail og finner den ikke i Hypersys. Er det bare meg eller gjelder det alle?
 
Når kommer fakturaene for 2018? Ser i referat fra styremøte at de skulle ut før 15 desember, men har ikke mottatt noe på mail og finner den ikke i Hypersys. Er det bare meg eller gjelder det alle?
Hei, det gjelder alle. Hypersys har endret systemet for fornying slik at vi ikke fikk iverksatt planen slik den står i referatet. Fornying av medlemskap vil skje i romjula.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
 
Liten oppdatering på det jeg skrev tidligere i desember. Fornying skjer automatisk når vi tipper over i 2018, faktura vil bli sendt ut så fort vi kan i etterkant (med forbehold om noen ørsmå forsinkelser).

Tilbakestilling av medlemskap for medlemseksjonen på forumet vil ikke skje før etter at faktura har forfalt. Vi tenker hardt for å finne beste løsning for å distribuere rabattkoder i denne mellomperioden.

Ellers ønsker jeg alle en gledelig jul og et godt nyttår!
 
Tilbake
Topp