To nye etiketter... :)

Finn, da. Du ser vel hvilken planet som er i bakgrunnen? Som hunden uler mot? Eller var ikke astronomi en del av din fagkrets? :p

Saturn? (Astronomi er nok ikke en del av fagkretsen min, nei.)

Vel - "subtilt" er ikke et ord som melder seg naturlig her:rolleyes: - så jeg skal ikke bruke det:D!
 
Saturn? (Astronomi er nok ikke en del av fagkretsen min, nei.)

Vel - "subtilt" er ikke et ord som melder seg naturlig her:rolleyes: - så jeg skal ikke bruke det:D!
Vel, jeg ser jo at man kunne tenkt det var Neptun, og da hadde jo hele poenget blitt borte. Men det er det da altså ikke. Alt i alt syns jeg designavdelinga har løst en vanskelig oppgave på elegant vis. Jeg veit det tidligere i prosessen var snakk om å hente noen designelementer fra noen albumcovere. Tror pantera og type 0 negative blei nevnt, men jeg legger meg som regel ikke så mye opp i designavdelingas arbeid. Resultatet blir som oftest best når hver får gjøre det hen gjør best. Ihvertfall de gangene det blir noe resultat i det hele tatt.
 
... Resultatet blir som oftest best når hver får gjøre det hen gjør best. Ihvertfall de gangene det blir noe resultat i det hele tatt.

Essensiell innsikt både i prinsipper og virkelighet. Den som har skjønt dette, vil til enhver tid gjøre det som er fornuftig - og vil ikke bli unødig skuffet over virkningene:p.

Du kunne i grunnen gi det ut som lærebok - i de fleste fag:).
 
Ølet er jo basert på det største og eneste rasshølet av planeter vi har i solsystemet vårt. Uranus.
Du kunne faktisk se det med det blotte øyet den dagen vi brygga. Blir en stund til vi får laga neste batch om vi skal sette det på ingredienslista.
 
4779bf526158e6d2358cd2b278f8048f.jpg

Lurte på om det var et ord, googlet det, og det er visst en akevitt også.
 
Tilbake
Topp