Norbrygg Chat - eksisterer dette ?

Hei,

Forsøkte å søke på Chat i søkefeltet, og det kom ikke opp noen tråder av nyere dato på dette søket.

Hvis nei, er det noen grunn til at dette ikke eksisterer ?
Har etterhvert skjønt at dette forumet er blitt et fantastisk "oppslagsverk" for meg med flotte søkemuligheter og med mye historikk og meninger om diverse temaer.

Men en åpen chat kunne jeg også se for meg kunne ha interesse.
 
Hei,

Forsøkte å søke på Chat i søkefeltet, og det kom ikke opp noen tråder av nyere dato på dette søket.

Hvis nei, er det noen grunn til at dette ikke eksisterer ?
Har etterhvert skjønt at dette forumet er blitt et fantastisk "oppslagsverk" for meg med flotte søkemuligheter og med mye historikk og meninger om diverse temaer.

Men en åpen chat kunne jeg også se for meg kunne ha interesse.

Det bør overveies. Kan være veldig kjekt i "hjelp-situasjoner" blant annet.
 
Uten at jeg har veldig peiling på dette så vet jeg at når jeg på 90 tallet chattet en hel del med shatte-verktøyet mIRC så krevde man moderatorer på disse kanalene for at ting ikke skulle løpe løpsk.
Mulig dette er et ressurs-spørsmål mer en om det er vilje / ønske om å få til dette.

Men hadde vært kjekt å kunne snakke "realtime" med andre medlemmer av forumet ;-)
 
Uten at jeg har veldig peiling på dette så vet jeg at når jeg på 90 tallet chattet en hel del med shatte-verktøyet mIRC så krevde man moderatorer på disse kanalene for at ting ikke skulle løpe løpsk.
Mulig dette er et ressurs-spørsmål mer en om det er vilje / ønske om å få til dette.

Men hadde vært kjekt å kunne snakke "realtime" med andre medlemmer av forumet ;-)
Det er et Norbrygg chatroom i Tapatalk applikasjonen. Det er ikke mye i bruk. Om det er offisielt eller det er en feature i Tapatalk vet jeg ikke.
 
Uten at jeg har veldig peiling på dette så vet jeg at når jeg på 90 tallet chattet en hel del med shatte-verktøyet mIRC så krevde man moderatorer på disse kanalene for at ting ikke skulle løpe løpsk.

Det finnes en kanan #norbrygg på IRCnet. Den er i praksis død, men det er da fire-fem personer som er logget inn.
 
Prøvde meg med en webclient på IRCnet nå og #norbrygg var helt tom, eller så har jeg bommet helt.
 
IRC er liksom last millennium, da...

Men jeg må innrømme at livet av og til føles litt tomt når det ikke er mer å lese på Fulgte tråder. Det er ikke når som helst på døgnet det passer å ringe @Finn Berger eller @Miguel privat bare for å slå av en prat heller.
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp