Oslomestetskapet i ølbrygging 2018. Lørdag 15 september.

Perfekt bryggevær. Stiller med en Svar-Wit i gamlebyen.
8ff70bc6e6527cb7c4038517eb0d0d98.jpg
 
Hvor er alle hjemmebryggere? Er jo knapt noen som har meldt seg på...

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
 
Vis vedlegget 38099
IPAen er kegget og flasket og klar til Oslomesterskapet. Fersk nok? ;)

Flaskene er vel utgått på dato idet jeg skriver dette :p
Neida men litt joda. Skulle uansett ønske jeg kunne blitt med på dette treffet. En vakker dag en gang i fremtiden står det en lettere sliten fyr i ene hjørnet som har delt ut to glass, resten av fatet gikk i egen gane under oppriggen.
 
Nei. Må si jeg er en ørliten smule skuffet. Legger bittelitt mer enn et par kalorier i dette arrangementet, men er lei av å jakte på deltakere. Mest sannsynlig var 2017 siste OM.
 
Nei. Må si jeg er en ørliten smule skuffet. Legger bittelitt mer enn et par kalorier i dette arrangementet, men er lei av å jakte på deltakere. Mest sannsynlig var 2017 siste OM.
Det burde da være mulig å dra inn flere folk i dette med tanke på at det er hovedstaden vi snakker om.
 
På grunn av manglende påmeldinger ser vi oss dessverre nødt til å avlyse årets Oslomesterskap.
GSF og Gamlebyen håndbryggerlaug ønsker å invitere venner og gjester til en storslått og spennende kveld, det lar seg dessverre ikke gjøre med bare en håndfull bryggere. Vi prøver igjen neste år, og håper på støtte fra bryggervenner fra nær og fjern.
 
Hei Bård
Takk for at dere står på!
Leit, trist og sjokkerende at ikke flere som brygger blir med på årets høydepunkt når det kommer til hjemmebrygging, Oslomesterskapet!


Vh
Trond H
 
Ja. Det var ikke en lett avgjørelse å ta. Blir rart uten. Hadde blitt syvende strake året denne gangen. Men men. Neste år!
 
Neste år i gamlebyen.

Synd det blei avlyst. Jeg skulle ikke stille, for jeg har aldri så mye av et brygg jeg er fornøyd med, det er vanskelig nok å spare et par halvlitere, men det hørtes veldig trivelig ut.
 
Usedvanlig trist å høre Bård, Norges (og kanskje verdens?) hyggeligste øl-mesterskap blir avlyst.. Ikkje bra :(
 
Tilbake
Topp