Oslomestetskapet i ølbrygging 2018. Lørdag 15 september.

Herregud @erikraude! Har ikke du et enormt fat å ta med da. :p
Neida fra spøk til alvor er det synd å høre det blir utsatt et år. Uten noen form for garantier på deltakelse, er det greit at man kommer fra Stavanger med øl for slik en event? I følge med navnet, føler jeg at jeg hadde vært litt som en Svenske i NM.
 
Det blir en mørk hjemmebryggerhøst i Oslo... ikke Oslomesterskap og heller ikke no IKT NM... kanskje vi bare skal gå over til å lage saft alle sammen?
 
Det blir en mørk hjemmebryggerhøst i Oslo... ikke Oslomesterskap og heller ikke no IKT NM... kanskje vi bare skal gå over til å lage saft alle sammen?
Enig, nå står det mange fat med øl rundt omkring som ikke blir tappet. Alt går rett i egen kjeft.
 
Herregud @erikraude! Har ikke du et enormt fat å ta med da. [emoji14]
Neida fra spøk til alvor er det synd å høre det blir utsatt et år. Uten noen form for garantier på deltakelse, er det greit at man kommer fra Stavanger med øl for slik en event? I følge med navnet, føler jeg at jeg hadde vært litt som en Svenske i NM.
Ikke noe problem. Vi definerer "Oslo" til å være alt mellom ekvator og nordpolen.
 
Klart det blir Klubbmesterskap. Jeg jobber med en side for arrangementet. I mellomtiden klipper jeg fra nyhetsbrevet
Klubbmesterskapet 2019 - lørdag 12. oktober Vi gjentar fjorårets braksuksess med Klubbmesterskapet. Dette er et uformelt og hyggelig arrangement der publikum stemmer fram kveldens beste øl, slik vi kjenner det fra Norsk Ølfestival (tidligere Publikums favoritt) - bare i litt mindre skala. I år åpner vi også for mjød og cider. Det hele finner sted i lokalene Norbrygg disponerer i Drammensveien 43. Anbefalt mengde for deltagerne er åtte liter (på fat eller flaske), og bryggere slipper inn gratis. I tillegg kan de ta med en medbrygger/venn kostnadsfritt. Vanlig publikumsbillett koster 100 kr for Norbrygg-medlemmer og 200 kr for ikke-medlemmer. Sett av datoen allerede nå. Mer informasjon kommer i egen post på forumet .
 
Tilbake
Topp