To nye etiketter... :)

Det med pantegreiene er faktisk ikke så dumt. Da målet med panten er at de skal gjennvinnes, noe som i vertfall ikke er dumt. Burde nesten være mulig å få kjøpt boks med pantestrek, så man slipper å bli skurk!
Jeg har veldig lyst på bokssystem, det som hindrer er den metodikken for fylling. Jeg er ikke fortrolig med beergun, selv om jeg har hatt en i en evighet.
 
Alu-fargede bokser har vært ett av mine ankepunkter mot boks. Det ble å bevege seg i feil retning vedr estetikk.
Herved er det argumentet behørig knust.
Flott design og en snedig løsning
 
Ang panting: jeg tror kanskje automatene tar imot boksene selv uten strekkode, men man får ingen pant? Jeg har ihvertfall levert utenlandske bokser, men er usikker på om den krever å se en strekkode, gyldig eller ei.

Og @Holmentoppen: utrolig flotte bokser!
 
Det med pantegreiene er faktisk ikke så dumt. Da målet med panten er at de skal gjennvinnes, noe som i vertfall ikke er dumt. Burde nesten være mulig å få kjøpt boks med pantestrek, så man slipper å bli skurk!
Jeg har veldig lyst på bokssystem, det som hindrer er den metodikken for fylling. Jeg er ikke fortrolig med beergun, selv om jeg har hatt en i en evighet.
Du kan vel skanne en svensk ean-kode. Mener at norske automater tar i mot svenske bokser uten å betale ut pant.
 
Eksperimenterer litt med etiketter, igjen. Lurer på å få inn noe bilder/grafikk istedenfor bare farger og sortestreker!

GT_v20_2.jpgGT_v20.jpg GT_22_2.jpg GT_v22_1.jpg
 
@Gjaevert. Liker tegningene meget godt. Minner meg om Kardemommeby på en veldig positiv måte. Det blir imidlertid noe skurr med de duse akvarell-tonene og den kantete delen midt på. Usikker på hvordan du skal få løst det, men fade-to-White kunne muligens gjort seg rundt grafikken.
Som sagt - godt arbeid [emoji4]
 
@Gjaevert Begge deler er flotte, synes jeg. Likte veldig godt "klatrenissen".
Tegner du selv?

Tegner ikke selv nei, så fritt lånt fra internett.

@Gjaevert. Liker tegningene meget godt. Minner meg om Kardemommeby på en veldig positiv måte. Det blir imidlertid noe skurr med de duse akvarell-tonene og den kantete delen midt på. Usikker på hvordan du skal få løst det, men fade-to-White kunne muligens gjort seg rundt grafikken.
Som sagt - godt arbeid [emoji4]

Ja kan være enig i at det ble noe rotete. Så skal se om jeg kan få gjort noe dere for å rydde opp :)
 
d47083bbd0da0098d3b7fd27a5254f84.jpg
 
Bursdagsøl til en kompis. Tror jeg ikke kommer til å klippe ut mange av disse etikettene. Men ble fornøyd! Alltid vært fascinert av art nouveau, så kult å få det til. Skulte hardt på noe bildesøk på google, men tegnet frihånd (i Illustrator).

Ølen er forøvrig veldig lovende! Lambic med kveik og brett. Tåler nok noen års lagring.

2018-09-21 14.58.27.jpg
 
Bursdagsøl til en kompis. Tror jeg ikke kommer til å klippe ut mange av disse etikettene. Men ble fornøyd! Alltid vært fascinert av art nouveau, så kult å få det til. Skulte hardt på noe bildesøk på google, men tegnet frihånd (i Illustrator).

Ølen er forøvrig veldig lovende! Lambic med kveik og brett. Tåler nok noen års lagring.

Vis vedlegget 38467
Nydelig! Og pent klippa!
 
Tilbake
Topp