Ting vi kjøper på ebay/ali etc. og hva vi synes om det

noen anbefalinger på driptray fra "nett"?
treger en på min keezer, helst med "vegg", så jeg kan montere den på kragen istedenfor att skru den i fryseren...
 
Husker noen kjøpte en stålholder fra Jula/CO som de festet med magneter. Tror den fungerte bra...
 
Etter å ha rørt med en plastpaddle fra Europris en stund, så har økende maltbaser og overgang til Grainfather ført til behov for noe stivere. Derfor er denne i rustfritt stål kjøpt og mottatt. Virker solid og har en overkommelig pris.

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.ca/ulk/itm/282827893913

Jeg har ikke prøvd den ennå, men den er altså mye stivere enn den jeg bruker nå. Det burde gi mer effektiv røring.
Bruker en liten list av furu ca 10x15 mm, kr 10 på byggevare
 
Det var latterlig billig. Men det er veldig finmasket, 300 micron. Ha skal du med filter? Hvis det er i keggen så er vel dette ok.
Tanken var å bruke det i keggen som filter rundt stigerøret for å slippe tette kraner ved tørrhumlede øl. Kutte røret med en cm eller to og lage hull i lokket på filteret.
 
Har tenkt å kjøpe en 3.5" HDMI touchskjerm for å bruke sammen med Raspberry pi 3. Bruker Raspberryen til å logge data fra Tilt hydrometer.
Får litt for mange valg for dette på Ali så jeg har ikke klart å velge..
Takknemlig for tips til en som noen har kjøpt og er fornøyd med!
 
Tanken var å bruke det i keggen som filter rundt stigerøret for å slippe tette kraner ved tørrhumlede øl. Kutte røret med en cm eller to og lage hull i lokket på filteret.

Slettes ikke dumt. Da er vel det et godt filter med den maskevidden. Du kan jo også lage en ubåt, men det blir litt dyrere. Ubåten kan være gunstig til andre øl og.
 
Tanken var å bruke det i keggen som filter rundt stigerøret for å slippe tette kraner ved tørrhumlede øl. Kutte røret med en cm eller to og lage hull i lokket på filteret.

Jeg bruker sånne til tørrhumling. Funker veldig bra. Når jeg tørrhumler på fat, så slipper jeg det bare oppi fatet
 
Er det noen som har tips/erfaring med pakkevekter kjøpt på ali/ebay? Ser etter en som tåler en 4 kg CO2-flaske (og gjerne en full Corny-keg) – og som samtidig har god oppløsning. Den bør ikke slå seg av etter 60 sekunder (evt. ikke slå seg av i det hele tatt når man bruker batterieliminator). Denne ser grei ut – men det opplyses ikke om den slår seg av med strømforsyningen tilkoblet. Tenkte primært å bruke den til å veie CO2-flasker, men også til andre ting. 30kg/1g High Precision LCD Digital Postal Shipping Scale Weight with adapter | eBay
 
Tilbake
Topp