Hva fikk du i posten i dag?

Flere ting faktisk, men noen ting ser jo bedre ut enn andre.
b011a8e21d01e2bcc5a129d9a2a7a637.jpg
 
Min er 2". Men om du bestiller en sånn så vær oppmerksom på at det er en silikonpakning inne i ventilen som holder den tett. Disse pakningene kan byttes om nødvendig. Men om du vil minimalisere kontakt med plast under koking så er ikke disse ventilene de beste.
 
Min er 2". Men om du bestiller en sånn så vær oppmerksom på at det er en silikonpakning inne i ventilen som holder den tett. Disse pakningene kan byttes om nødvendig. Men om du vil minimalisere kontakt med plast under koking så er ikke disse ventilene de beste.

Jeg trodde faktisk disse på en eller annen magisk måte var frie for plast? Jeg vil ha en butterfly som bare er stål mot stål. Jeg trodde det var en av fordelene med de, stål. Plast/silikon vil jeg helst ikke ha der, bortsett fra de minimale nødvendigheter av o-ringer på utsiden for kraner.
 
Min er 2". Men om du bestiller en sånn så vær oppmerksom på at det er en silikonpakning inne i ventilen som holder den tett. Disse pakningene kan byttes om nødvendig. Men om du vil minimalisere kontakt med plast under koking så er ikke disse ventilene de beste.

Link gjerne til bedre alternativ [emoji41]
 
Jeg så et bilde av en enorm butterfly som sikkert var 10m i diameter. Jeg tenkte ikke at det kunne være noe plastikk der, og tenkte at prinsippet ble overført til våres bruk og.
 
Tilbake
Topp