Integrerte kjøleskap

Ser at det finnes en del lignende tråder, men ingen av nyere dato. Tidligere anbefalte modeller er utgått, og jeg håper at noen har erfaringer de er villige til å dele :)


Planlegger å bygge nytt kjøkken, og ønsker et integrert benkekjøleskap som har plass til 3 x 19 liters fat, evt. 2 x 19l og 1 x 12l.

Noen som har gjort noe (helst nylig) research her?
 
Takker for svar.

Har sett en del på Svalna, men den blir for høy til å stå under benk (såframt man vil ha en liten sokkel).
 
Fra kegerator-tråden i DIY:
- Ikea Svalna kjøleskap, integrert, plass til 2 stk 19l Cornelius (SVALNA Integrert kjøleskap A+ - IKEA)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hei!

Jeg vurderer akkurat et slikt kjøleskap i nytt kjøkken, og lurer på om det også er plass til en 1.5 liters brusflaske sammen med 2 corneliusfat. Planen er å ha en tredje tappekran til servering av f eks brus eller Farris. Har du kanskje mulighet til å sjekke dette?
 
Jeg søkte litt og fant -= KeGeRaToR =-, der trådstarter bekrefter at det sågar er plass til et tredje fat i kjøleskapet. Da bør det holde massevis til en brusflaske og evt en pumpe og kjøler til å kjøle linjene. Takk for de som vurderte å svare på spørsmålet mitt imens :)
 
Tilbake
Topp