Norsk ølfestival 2019 - lørdag 26. januar 2019 i Eventhallen i Oslo

Var litt kritisk til nattetemperaturen (og morgentemperaturen) sjøl, da fatene ville måtte stå i bilen frem til kl 15 i morgen. Så jeg bar de inn på hotellet og opp på rommet. Søppelposer for å unngå evt søl i bilen.

Resepsjonisten var skeptisk, men profesjonell og nikket høflig god kveld [emoji23][emoji23][emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Var litt kritisk til nattetemperaturen (og morgentemperaturen) sjøl, da fatene ville måtte stå i bilen frem til kl 15 i morgen. Så jeg bar de inn på hotellet og opp på rommet. Søppelposer for å unngå evt søl i bilen.

Resepsjonisten var skeptisk, men profesjonell og nikket høflig god kveld [emoji23][emoji23][emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Glemte bilde:

6515cf16b092a668da6d5a60eb889c7a.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vaktene er til syvende og sist de som bestemmer, men jeg skal informere dem om fenomenet doggiebottles. Altså gaver som skal nytes hjemme. Ikke på offentlig sted.

Observeres noen som drikker utenfor hallen blir muligheten for doggiebottles begrenset.

Sent fra min S60 via Tapatalk
 
Sist redigert:
Ølet vil nok ha det helt greit, men ballocken på toppen kan få seg en trøkk.
Ser ut som det har gått bra.
Får se i ettermiddag når vi kobler på fatene.

Om noen har reserve balllock ventiler liggende, så kan det bli god valuta senere i dag.....
 
Takk for i kveld. Neste happening blir hjemmebryggerhelgen endelig i Oslo. Jeg er med på reiserute via Lillehammer, bare for å få turen likevel.

10916 unike stemmer ble avgitt på 145 øl. Takk til alle som kom. Sett av siste lørdagen i januar neste år!

Sent fra min S60 via Tapatalk
 
Tilbake
Topp