Norsk ølfestival 2019 - lørdag 26. januar 2019 i Eventhallen i Oslo

Takk for i kveld. Neste happening blir hjemmebryggerhelgen endelig i Oslo. Jeg er med på reiserute via Lillehammer, bare for å få turen likevel.

10916 unike stemmer ble avgitt på 145 øl. Takk til alle som kom. Sett av siste lørdagen i januar neste år!

Sent fra min S60 via Tapatalk
Tusen takk for et fabelaktig arrangement.
Hvor mange personer var det innom dørene i går?
 
Men en ting skal jeg si om lørdagen. Det var til tider MEGET trangt på gulvet og nesten umulig å komme seg fram uten å si "unnskyld, unnskyld, skal bare, skal bare". Hvis arrangementet fortsetter å vokse(som jeg håper at det gjør), hva slags alternativer er det for haller med plass til fler fremover?
 
Men en ting skal jeg si om lørdagen. Det var til tider MEGET trangt på gulvet og nesten umulig å komme seg fram uten å si "unnskyld, unnskyld, skal bare, skal bare". Hvis arrangementet fortsetter å vokse(som jeg håper at det gjør), hva slags alternativer er det for haller med plass til fler fremover?

Takk for innspill. Vi har jobbet med det i lang tid, og fortsetter mtp 2020. Ikke lett å finne et lokale som fyller alle kriterier, og ikke koster 1 million.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@mannfolk , @kruud og andre involverte i arrangeringen: Etter fem år på baken på dette arrangementet har jeg noen tanker og tilbakemeldinger på diverse punkter :) Vil dere ha disse innspillene i denne tråden, eller som en strukturert feedback per mail/annet?
 
@mannfolk , @kruud og andre involverte i arrangeringen: Etter fem år på baken på dette arrangementet har jeg noen tanker og tilbakemeldinger på diverse punkter :) Vil dere ha disse innspillene i denne tråden, eller som en strukturert feedback per mail/annet?
Helst pr dm. Mange tilbakemeldinger både positive og negative er ikke enkelt eller mulig å gjøre noe med. Husk også at dette er drevet 100 % frivillig uten engang frikjøp fra vanlig jobb.

Sent fra min S60 via Tapatalk
 
Takk for innspill. Vi har jobbet med det i lang tid, og fortsetter mtp 2020. Ikke lett å finne et lokale som fyller alle kriterier, og ikke koster 1 million.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, jeg snakket med et par på lørdag og hørte den prisen for et virkelig sentrumsnært lokale. Da fikk jeg litt hakeslepp.

Har dere vurdert Lillestrøm?
 
Tilbake
Topp