NM2011

Leffe skrev:
Ok, er det noen som deltar i PF som ikke har med seg en gjest er det bare å sende meg en PM  ;D Jeg SKAL inn!

Nesten så jeg spør deg også hvorfra du egentlig er :)
skall inn
Du er meldt inn som gest sammen med purring på PF øl navnet.
 
Ramsvatn skrev:
Hvor mange gjester er det plass til i lokalet?

Hvor lenge holder festen på? Helt til vi er tomme for øl?

Det er plass til 450 folk der. Regner med å tømme lokalet ved Midnatt. Da får vi evt. finne et annet sted å drikke opp det som ikke gikk med. Det blir en del rydding på oss som arrangerer dette, og greit at det ikke er kl. 06:00 :)
 
Oppdateringer fra NM kommer nå også på Facebook og Twitter:
http://www.facebook.com/pages/Norbrygg/114515341960468 http://twitter.com/norbrygg

Vi skal forsøke å oppdatere med resultater og stemningsrapporter framover. I år vil også dommerskjemaene og resultatene fra forbedømminga bli tilgjengelig mer eller mindre umiddelbart etter at resultatene offentliggjøres på arrangementet.
 
Det sier seg vel selv. I såfall ville finaledommerene vite hvillke øl de skal bedømme. :)
 
Mulig det, men jeg lurte bare pga at dette ble sagt i posten "Status på flaskekonkuransen til NM"  av Martin E :

Innledende runder er i hovedsak til og med onsdag 6, seminfinaler i hovedsak torsdag 7. april.

Det er ikke bestemt om resultatene blir offentliggjort underveis enda.
 
Ser at det er forventet en god del mennesker på dette arrangemanget og lurer derfor på hvordan dere skal håndtere alle de som ønsker å komme inn? Hvis det er så mange som jeg tror, har dere absolutt ikke plass til alle.
 
Anders_1979 skrev:
Ser at det er forventet en god del mennesker på dette arrangemanget og lurer derfor på hvordan dere skal håndtere alle de som ønsker å komme inn? Hvis det er så mange som jeg tror, har dere absolutt ikke plass til alle.

Ifjor stengte vi adgang til lokalene midlertidig, litt som også skjer på utesteder. Når det er noen som går ut får nye slippe til. På den andre siden så har vi reklamert i mindre omfang for årets arrangement. Uansett så vil sikkert mange troppe opp. Det gjelder å være der tidsnok, førstemann til mølla. ;)
 
Kan deltagere som stiller i PF ta med gjestene sine, les dragene, inn før dørene åpner for offentligheten?
 
Alle som har meldt seg til PF, samt deres gratisgjester får komme inn og vil få utdelt billett en gang mellom kl 14-19, fortrinnsvis ved registrering av at brygget og bryggerne er på plass. Dette skjer fortløpende innenfor denne tidsperioden. Kortsvaret er dermed 'ja' :)

'Gratisgjester' som kommer senere vil uansett få slippe inn gratis, i og med at de står på gjestelisten, men det er ingen garanti for at de får komme inn dersom Fabrikken er stinn brakke.
 
Yngve J skrev:
Vil deltagere i flaskekonkurransen ha fortrinn i køen?

Dessverre ikke. Når dørene åpner er det stort trøkk og vi har ikke mulighet til å ha to separate køer. Jeg vil også oppfordre til å ta med medlemskortet, og kontanter til å betale med i døren, da det ikke taes kort i døren. Det er kjekt med god flyt av besøkere inn i bygget.

Nå spørs det jo om det blir helt fullt. Vi har jo større lokale i år enn i fjor, samtidig som vi har holdt et noe lavere profil i mediene (bl a for å forebygge nettopp at vi må stenge dørene og flere folk ikke kan komme inn). Vi får se hvordan det går i år, og evaluere etterpå.
 
Enda en grunn til å melde seg inn i Norbrygg.. Da får dere være med på Generalforsamlingen, og gjennom det en garantert adgang før dørene åpner for allmenheten.  :skitbra:
 
Tilbake
Topp