Hva fikk du i posten i dag?

dd87c8f7184ecc44b6761ae6ae384c95.jpg
?
Skålrotte?
 
I dag kom det både sommerfuglklem og vaskestav til kona
77e75179bc936dc13fcc393c8cc45808.jpg

Litt dodgy sveising på indre tri clamp på CIP-greia, men det går vel ikke ut over vaskingen. Butterfly'en virker i utgangspunktet veldig stødig. Ikke testet.
 
Dette er jo ikke bryggerelatert utstyr, men jeg fikk det i idag likevel. Er det rart det er klimakrise i verden? Pappesken var MYE større enn det jeg bestilte (man ser ikke høyden på bildet), og det volumet er da også fylt opp med hvit ostepop.

Jeg bestiller innholdet i emballasjen, ikke selve emballasjen. Jeg driter i om emballasjen er bøyd eller krøkket. Som om man skulle pakke inn bananer på butikken (jeg er ganske sikker på at noen har gjort det og bortsett fra poser).

2.jpg
 
Dette er jo ikke bryggerelatert utstyr, men jeg fikk det i idag likevel. Er det rart det er klimakrise i verden? Pappesken var MYE større enn det jeg bestilte (man ser ikke høyden på bildet), og det volumet er da også fylt opp med hvit ostepop.

Jeg bestiller innholdet i emballasjen, ikke selve emballasjen. Jeg driter i om emballasjen er bøyd eller krøkket. Som om man skulle pakke inn bananer på butikken (jeg er ganske sikker på at noen har gjort det og bortsett fra poser).

Vis vedlegget 39972
Har også fått «miljøpakke» på størrelse med en microbølgeovn som inneholdt de 5 ballock ventilene til cornelius fat jeg bestilte, og nok «ostepop» til en saccosekk ....
 
Har også fått «miljøpakke» på størrelse med en microbølgeovn som inneholdt de 5 ballock ventilene til cornelius fat jeg bestilte, og nok «ostepop» til en saccosekk ....
"Miljøpakke" ja. Den er jo laget av miljøvennelig materiale, men når den er stort som et hus, og har nok ostepop til å fylle det så vet jeg ikke helt. Tipper det hadde blitt en del færre containere på veiene/jernbanen hadde folk bare driti i å pakke inn tingene i hus. Som gammel Bellona-sivilarbider så kjenner jeg at noe inni meg vrir seg en grad eller to.
 

Utvilsomt en av verdens vakreste katter, men også ubeskrivelig tjukk i hue. Han er et produkt av en ikke-eksisterende seksualmoral og mange generasjoners innavl i Canada-væla, ei av de mer avsidesliggende grendene på Hadeland.

Han biter ikke postbudet. Så når jeg kaller NEIPAen min "Atal Katte", er den ikke oppkalt etter ham:).
 
Tilbake
Topp