Hva fikk du i posten i dag?

Mye solid grunnlag for egen praksis der;). Jeg venter forøvrig stadig på svar fra han karen jeg snakket om i en annen post.
Ja tenkte jeg skulle etterspørre svar fra deg. Det hadde vært interessant å få vite hva andre som malter selv får ut av malten.
 
Postbudet, eller FinnEx som jeg skal kalle det, var akkurat innom for å ta med noen bidrag fra meg som skal til NM. I tillegg med en lita pakke som jeg nå sitter og koser meg med.
Takk for det, @Finn Berger! :)
Vis vedlegget 40063

Postmannen blei jo godt betalt, da:
MatsØs IPA.jpg

Rett og slett en nydelig IPA! Ikke veldig ulik en Vestkyst?

Vi sitter og feirer Lyset i Mitt Livs tilbakekomst fra nordlandene med litt godt øl, og denne drikkes nå like etter en Humlesus Pluss fra Haandbryggeriet som vi var skjønt enige om var verdt prisen. Men pokker om den ikke blir slått av ølet til Mats:).

Jeg er utstyrt med i alle fall en fem-seks tommeltotter, og jeg vender samtlige opp for denne!
 
Screenshot_20190328-165132.png
Her er humleskjema, nedenfor er endringene jeg gjorde underveis.

100g Citra@flameout
Citra som bitterhumler

100g Citra i tillegg til Cascade i WP.
 
Postmannen blei jo godt betalt, da:
Vis vedlegget 40080

Rett og slett en nydelig IPA! Ikke veldig ulik en Vestkyst?

Vi sitter og feirer Lyset i Mitt Livs tilbakekomst fra nordlandene med litt godt øl, og denne drikkes nå like etter en Humlesus Pluss fra Haandbryggeriet som vi var skjønt enige om var verdt prisen. Men pokker om den ikke blir slått av ølet til Mats:).

Jeg er utstyrt med i alle fall en fem-seks tommeltotter, og jeg vender samtlige opp for denne!
Jeg skrev også tusen takk men det ble borte.

Veldig gøy at jeg har sendt den inn til NM og :)
 
Fikk en snedig overgang mellom standard regulator og Sodastream flaske. Virker faktisk – i motsetning til den gamle. Bruker Sodastream som backupløsning – CO2 har en kjedelig tendens til å bli tomt når man trenger det som mest...

IMG_0914.jpg
 
  • Like
Reaksjoner: Mc.
Håndspyler til vasken i det nye bryggeriet. Tett selv om kranen står på max
b73bb3c91cfa621daa8280c6b4046d28.jpg

NOK 24.46
US $2.86 17% OFF|ABS Hand Held Bathroom Toilet Bidet Spray Shower Head Water Nozzle Sprayer Body Butt Clean Tool Bathroom Fixture-in Bidets from Home Improvement on Aliexpress.com | Alibaba Group
 
En solid dose Gjernes kveik. Den midterste nærmest kamera. Hmmm, what to do. Aldri prøvd kveik før. Passer muligens en old ale?
IMG_20190404_210341676-picsay.jpg
 
Tilbake
Topp