Keg Master kegerator

Jeg har en sånn. Fungerer greit nok. Bråker når kjølinga går, vifta til tårnet er lite nyttig, og du bør ha et brett under for å samle kondens. Har opplevd et par ganger at det er fryst inni fatet når kegeratoren står på 2C. Står på 4C og det fungerer greit. Har og bytta til tynnere slange og JG koblinger på ølslange.
 
Det er bråket som sjenerer mest, den står i stua og vi hører kjøleskapet godt når det går. Som ferdig løsning er det ok - men er du handy så fikser man nok et bedre et med DIY metoden.
 
Ok.
Her blir det uansett ikke stående i stua men på et gjesterom i samme etasje, men hvis det durer noe veldig så vil man kanskje høre det uansett og da blir det fort plagsomt.
 
Hvis man får noen ekstra decibel støy pga vibrering så kan man sette det på sånn anti-vibrasjons-dempe-greier. Men det er vel ikke en vaskemasking akkurat så er kanskje begrenset hvor mye det ville hjulpet.
 
Tenkte å følge opp på denne tråden. Jeg har nettopp mottatt en ny Kegerator Series X og den bråker! Står på 2C og det er en konstant surklelyd.
Den står i kjelleren hos meg og jeg må slå den av om natten da familien ikke får sove i 2 etasje.
Dennstår i vater og har mye plass både bak og på sidene ( som forøvrig blir veldig varme). Dette er en maskin som egner seg best i en bod eller en garasje, ikke et sted hvor man oppholder seg til vanlig.
 
Tenkte å følge opp på denne tråden. Jeg har nettopp mottatt en ny Kegerator Series X og den bråker! Står på 2C og det er en konstant surklelyd.
Jeg fikk reklamert på mitt skap, det nye bråker merkbart mindre, selv om man legger jo merke til det når det kjøler.
 
Den er oppgitt til 43db, selv om det er en del så høres det ut som om ditt bråker vesentlig mer. Dette ville jeg reklamert på.
 
Hvis det er oppgitt til 43dB og folk blir plaget over det, så er det enten noe veldig galt med det eller så har de løyet/tøyet på spesifikasjonene. 43dB idle sikkert..
 
Er det noe oppdatering her Fladen? Eller andre som har kjøpt Series X og har erfaringer med det? Vurderer å kjøpe en til å ha under benkeplaten på kjøkken, men da må støy være på nivå med en vanlig kjøleskap.
 
Er det noe oppdatering her Fladen? Eller andre som har kjøpt Series X og har erfaringer med det? Vurderer å kjøpe en til å ha under benkeplaten på kjøkken, men da må støy være på nivå med en vanlig kjøleskap.


Fikk ny på reklamasjon. Etter å ha hatt den i 2 mnd nå så er den helt lik om man stiller den på under 4 grader. Står å surkler. Det er høyt og Utrolig irriterende. Jeg reklamerte direkte til produsent i australia men de sa den skulle være slik og sendte meg lydfiler som var helt likt. Argumentet var at det var så mye mer kraftig og avansert motor i kegmaster sine i forhold til konvensjonelle kjøleskap.

Mitt råd er å holde seg borte om man ikke skal ha det i garasjen.
 
Takk for svar. Da kjøper jeg en god kjøleskap og lager hul i den i stedet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp