Regulator

-Tormod-

Norbrygg-medlem
@Oberstbräu

Jeg har prøvd å søkt meg fram i forumet (via Google) og det pleier å funke, men Google var ikke på min side i dag..
Mener å huske at du linket til en sodastream-regulator du hadde god erfaring med på ebay i en annen tråd? Stemmer det, eller var det noen andre?
 
@Oberstbräu

Jeg har prøvd å søkt meg fram i forumet (via Google) og det pleier å funke, men Google var ikke på min side i dag..
Mener å huske at du linket til en sodastream-regulator du hadde god erfaring med på ebay i en annen tråd? Stemmer det, eller var det noen andre?
Tja, jeg anbefalte en regulator for lenge siden. Siden da har selskapet jeg er involvert i lansert en variant av den regulatoren, så nå kommer det ingen anbefaling fra meg her.
 
Oxyturbo regulatorene anbefales varmt! Passer rett på sodastream/aga flaskene. Det er kun tapcooler.no som selger disse med fornuftig manometer (4bar istedenfor 10bar) samt 2 utganger. Støtt Obersten for produktene som kommer derfra er geniale!
 
Noob-spørsmål: Kan denne kobles direkte mellom Sodastream-/Aga-flaske og ballock/corneliusfat (for drivgass)? Ble litt usikker, siden det står at den er til refill av sodastream...:rolleyes:
Den er bare en overgang mellom sodastream og standard regulator. Jeg bruker sodastream som backup, og da er denne super.
 
Oxyturbo regulatorene anbefales varmt! Passer rett på sodastream/aga flaskene. Det er kun tapcooler.no som selger disse med fornuftig manometer (4bar istedenfor 10bar) samt 2 utganger. Støtt Obersten for produktene som kommer derfra er geniale!

Hmm, den har gått under radaren hos meg. Det at den ikke er kresen på flasketype er et stort pluss. Men hvordan er det å bare ha co2 ut en utgangen? Er det no sperre i jg-koblingen som gjør at det ikke blåser rett ut hvis den ikke er tilkoblet noe?
 
Den er bare en overgang mellom sodastream og standard regulator. Jeg bruker sodastream som backup, og da er denne super.
Ok, takk for svar:)
Er egentlig bare ute etter å kunne pøse inn litt gass når trykket faller. Har kun én regulator, og det er tungvint å flytte den mellom to kjøleskap. (I det ene må flaska stå bak to Corny-fat)
 
Tilbake
Topp