• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Speidel 20L med avtagbar kontroller, ny pris

Jo

Norbrygg-medlem
Brukt noen-og-tjue batcher, og fungerer prikkfritt. Godt stelt, demontert og vasket etter hver batch. Selges siden jeg savner å brygge med kjøleboks og kjele :)

Kabler til kontrolleren er forlenget med halvannen meter, slik at kontrolleren kan brukes i "vanlig" arbeidshøyde mens Speidelen står på gulvet. Dette forenkler også vasking, siden man ikke trenger å være bekymret for å få vann i elektronikken. Ekstra kabler kan enkelt tas av, og kontrolleren kan monteres som vanlig.

Pumperør (Pumperør til 20L Speidel Braumeister Enklere overføring til gjæringskar - BryggSelv) følger med. Brukes både til å pumpe vørter til gjæringskar, og for å "røre" i vørteren under kjøling.

En ikke alt for lurvete isolasjon laget av liggeunderlag følger også med.

Sender ikke, men kan evt levere i Bergensområdet. Pris kr 11 000.
 
Trekker denne, tråden kan slettes.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
 
Rediger førsteinnlegget ditt til solg/gitt bortved å trykke på "trådvalg" oppe til høyre på innlegget ditt.
 
  • Like
Reaksjoner: Jo
Jeg har allerede en Camurri CB50, som kan brygge 70l. Men nå fikk jeg jaggu lyst på denne også, for å brygge litt mindre batcher. Men jeg bor 8 timers kjøring fra Bergen :-/
 
Jeg har allerede en Camurri CB50, som kan brygge 70l. Men nå fikk jeg jaggu lyst på denne også, for å brygge litt mindre batcher. Men jeg bor 8 timers kjøring fra Bergen :-/
Det er et stykke å kjøre, ja.. Sender helst ikke på grunn av dårlige erfaringer med hvor brutale Bring kan bli :/

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
 
Tilbake
Topp