Oversikt over CO₂-fylling i Stavanger

Forhandler: Stavanger Dykkersenter
Priser innhentet: 01.06.2014
Kjøpe apparat: Uvisst. Ta kontakt
Fylling: 1kg eller mindre: 100kr
Alt over 1kg: 100kr oppstart (inkl. 1kg) + 50kr pr. kg.
2kg tank = 150kr.
Betaling: Kontant
Kvittering: Ja
Drop-in: Nei. Gasstank avleveres hos Bryggselv Stavanger
Beer Gas: Ta kontakt med Bryggselv Stavanger
Er det bare jeg som er litt forvirret på denne? Dette gjelder vel stavanger dykkersenter - men har også noe med bryggselv stavanger i gjøre?
For den saks skyld, hadde det vært en ide å føre opp Bryggselv stavanger (tror det sto nevnt her 100kr/kg CO2)?

Kan også nevne Safiren i Sandnes, kan derimot ikke si nøyaktig hvor mye de tok per kg CO2, men tror ikke det var veldig smertefull pris. Skal spørre neste gang jeg er innom.
 
Skulle hatt meg en flaske, hvor fyller folk nå om dagen? Noen som vil anbefale en plass hvor de har ok flasker på 2-5 kg?
 
Jeg har fylt på Game-On på Sandnes (Lura). Mest pga plasseringen og at BS ikke har veldig gode åpningstider. De fyller da på plassen/mens man venter. BS sender vel?
 
Fant ut jeg skulle ta en ringerunde siden jeg skal ha flaske.Spurte etter 4-5 KG flaske.

NOAH ser ut på nettet til å holde til på klepp nå, ikke i lagerveien som det står i første post. Disse selger ikke CO2 flasker mer, men fyller enda.Glemte å spør om pris.

GMC (51848000) hadde avsluttet med CO2 for noen år siden.

Brann og sikkerhet service
Selger 2kg flaske for 1500 , og her kan man bare bytte 2kg flaske inn for 300.
1900-2000 5kg

Schou-andreassen-
1500-1700 kr for en 5kg
ca 400 for fylling av en 5kg flaske.

Så blir nok å få tak i en flaske hos Schou, og så blir det nok fylling hos bryggmann etter hvert for min del.
 
Okey.... vet du om det industri gass eller næringsmiddelgodkjent type


Sent from my iPhone using Tapatalk

Er nok CO2 :p

Hør med dem, men de jobber med brannvern så tviler på de har næringsmiddelgodkjent. Ren nok CO2 for min del uansett.
 
Tilbake
Topp