Øl i media

Status
Stengt for ytterligere svar.
7f420a28b492c443b9c0a79cb86ec676.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hva med de som ikke vil identifisere seg med hummerfiskere? "Det ølet der er ikke noe for meg"

Skal man spikke flis så er ikke 7F noe for de som foretrakk VOSS-vann for noen år siden iallefall.
 
Hva med de som ikke vil identifisere seg med hummerfiskere? "Det ølet der er ikke noe for meg"

Skal man spikke flis så er ikke 7F noe for de som foretrakk VOSS-vann for noen år siden iallefall.
Nå er det vel ikke mange hummerfiskere fra Østfold som var storkonsumenter av jålevann, hvis det var det du mente.
 
Nå er det vel ikke mange hummerfiskere fra Østfold som var storkonsumenter av jålevann, hvis det var det du mente.

Hehe. Jeg mente egentlig ikke stort mer enn at jeg synes det er litt interessant med produktplassering/reklame og målgrupper.

I innlegget over så var det bare et eksempel på at tidligere marketing til VOSS og nåværende 7F ikke er for samme målgruppe. Men samtidig så har begge et minimalistisk og stilrent uttrykk på flaskene, som sånn sett man kunne trodd at målgruppen "kunne" vært den samme, ut fra det ene kriteriet. Men prismessig så er det ikke samme målgruppe.
 
Jeg har sett lignende fra tidligere uttalelser i norsk media også, at kveik lukter/smaker stall osv.

Den lukten/smaken kommer vel av bryggingen eller andre typer gjær enn kveiken, men jeg sier ikke at de ikke kan oppstå i brygg med kveik.

For noen bryggerier har det blitt en stil i stilen (framholder alle-ish) uavhengig om det er brukt kveik eller ikke...?

Uttaler meg uten å smakt på alle kveikene, men der stall, hest osv er i ølet med de vanligste kveikene, vet man jo ikke kommer fra kveiken.
Da skulle jo alle med denne kveiken få disse smaksnotene.

Håper folk klarer å brygge med kveik uten hest og stall slik at kveikens renhet kan få dominere ølet, og kveiken få sitt fortjente rykte. :)
 
Det er trist med sånn journalistikk. Yrkesstolthet må det være smått med når man overhodet ikke setter seg inn i det man skriver om, men bare skriver av.
 
GODT magasinet har skrevet om ølhunner og ølhunnen, og skriver om at jeg (på oppdrag fra Norbrygg) søker flere kvinner til ølaktiviteter (oslo).
..og hvordan jeg selv ble en ølhunn.

Vi trenger hjelp av dere til å spre budskapet: å få tak i flere kvinner til øl-aktiviteter.

Fordi saken ikke ligger ute digitalt (utsolgt), og kun selges i papir utgave, kan dere dele min blogg til andre kvinner (mødre, kjærester, søstre o.a.) der man kan melde sin interesse slik at man blir kontaktet når vi har konkrete aktiviteter som feks øl-smaking, forelesning, usmakkurs, bryggedager etc.

Innmelding og faximile:
ølhunnen.no

Godt.no magasinet skriver også om andre ølhunner som Tone fra Færder Mikrobryggeri, samt skriver litt om kveik og festivalen Humlepupp.

I dag sendte bekjente meg mobilbilder om at Ølguiden også har skrevet om saken.

Hjelp Norbrygg og meg å få tak i flere kvinner som liker øl, kvinner som IKKE liker øl, de som vil like øl, og de som driver med øl, gjennom å dele bloggen videre (ligger to saker der nå, hvor man kan melde seg inn via et svarskjema).


Bill.mrk.: Ølhunner søkes – Godt.no – ØLHUNNEN
o
g/eller
Søker kvinner til ølsmaking og moro – ØLHUNNEN

45474053-EA0D-4391-A17F-B2992E4421B2.jpeg
D2221294-9B59-4EE6-A45B-491B0663B2C3.jpeg
0E47CAE6-FAAA-4489-9D11-CF48D0F1FF07.jpeg
C6AC4334-F116-43AE-9629-FAEA2944698F.jpeg
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp