Norbrygg spørreundersøkelse

Har DU fått Norbrygg spørreundersøkelse?


  • Totalt antall stemmer
    44
Fortsatt ikke dukka opp noe sted.

Lukter mismatch mellom antall utsendte mailer og antall medlemmer...
 
Da fikk også jeg undersøkelsen.
Men selvfølgelig klarte jeg å glemme noe som burde vært med i besvarelsen.
Søkefunksjonen i forumet ble ikke nevnt, så nå kan ikke jeg være med å påvirke slik at denne kan bli bedre.

Håper dere andre som ikke er fornøyd med denne, husker bedre enn det jeg gjør.
 
Da fikk også jeg undersøkelsen.
Men selvfølgelig klarte jeg å glemme noe som burde vært med i besvarelsen.
Søkefunksjonen i forumet ble ikke nevnt, så nå kan ikke jeg være med å påvirke slik at denne kan bli bedre.

Håper dere andre som ikke er fornøyd med denne, husker bedre enn det jeg gjør.

Forumet er under oppdatering, og problemet med søkefunksjonen er jo velkjent. Så vi får håpe den blir bedre. (Oppdateringssjefen er visst på ferie akkurat nå, så det skjer ikke noe umiddelbart.)
 
Som Finn sier, så er dette et velkjent problem. Hvis noen kjenner XenForo og har den minste ide om hvordan søkefunksjonen skal konfigureres, så ta gjerne kontakt med meg eller @tfheen. Vi har betalt for og installert utvidet og forbedret søkefunksjon, men den imponerer jo ikke av den grunn. Forumet skal oppgraderes, så forhåpentligvis hjelper det.
 
Vet du noe om opplasting av bilder også blir sett på?
Klarte å glemme dette også:(

Spørreundersøkelsen er først og fremst et hjelpemiddel for styret med å prioritere hva vi skal bruke ressurser (penger) på framover. Svarene på spørsmålene blir behandlet av Respons Analyse før vi får se dem, for å sikre at svarene er anonyme. Det er mulig at et resultat av spørreundersøkelsen blir at vi må bruke mer ressurser på å få tak i personer som kan drifte IT-systemene våre.

For konkrete feil på forumet, så foreslår jeg at du oppretter en tråd om det i Om forumet

Dessverre har vi ikke klart å finne noen som har ønsket å jobbe med teknisk drift og oppdatering av forumet. Det drives derfor litt etter skippertak-metoden når jeg og Tollef har mulighet, men vi skulle gjerne hatt en løsning der noen tar ansvaret for å holde det oppdatert.
 
Jeg må spørre. Er det så satans viktig om en har fått den eller ikke?

Tror aldri jeg har vært borti større engasjement/småhysteri om en masseutsendelsesmail?

Artig forsåvidt dog, at folk vil hjelpe ved å delta. Hvis denne mailen ikke hadde blitt nevnt i forumet fra offisielt hold vil jeg jo tro at innlegg rundt dette temaet hadde vært langt lavere. Er jo ikke sånn at man er garantert en to ukers ferie til ønsket sted ved å delta.
 
Tilbake
Topp