Usmakkurs i Trondheim

bjarneo

Norbrygg Trøndelag
Norbrygg Trøndelag slår til og arrangerer usmakkurs for medlemmer. Dersom det blir tilstrekkelig antall påmeldte, vil det bli avholdt kurs både 25. OG 27. november. TO usmakkurs!

I utgangspunktet tar vi sikte på å avholde kurset (kursene) i Brewshops lokaler. Med mindre annen info gis, vil dette være tilfellet. Kurset starter klokka 19.

Det er en fordel at du ikke drikker kaffe, spiser hvitløk eller sterk mat eller andre ting som kan påvirke smaks- og lukteorganene kort tid før kurset starter, slik at du får best mulig utnyttelse av nevnte organer og deres funksjoner.

Dersom det blir helt Texas, vil ikke-dommere og medlemmer som ikke tidligere har deltatt på usmakkurs bli prioriterte.

Dette er utrolig nyttig trening, både for nybegynnere og mer erfarne bryggere.

Påmelding gjøres der --> Usmakkurs november 2019 - Norbrygg Trøndelag
 
Det har sneket seg inn en feil i tilbakemeldinga. Alle som til nå har meldt seg på usmakkurs, har fått beskjed om at de er påmeldte Hjemmebryggeraften 20. november. Dette stemmer selvsagt ikke, og teksten er nå endra, slik at de som melder seg på fra nå vil få riktig beskjed.
 
Hei Har meldt meg på usmakkurs i Trondheim den 27, men har ikke fått tilbakemelding om jeg har fått plass.
Bor langt unna så det hadde vært fint å fått det bekreftet.
 
Hei Har meldt meg på usmakkurs i Trondheim den 27, men har ikke fått tilbakemelding om jeg har fått plass.
Bor langt unna så det hadde vært fint å fått det bekreftet.
Hei, jeg beklager at denne posten gikk meg hus forbi. Nå har jeg ikke oversikt over hvorvidt du fikk tilbakemelding eller ikke, men alle som var påmeldte via Google Forms-skjemaet fikk tilbakemelding om kurset. Om så ikke skjedde, var rett og slett ikke skjemaet registrert.
Dersom du kontakter oss (Norbrygg Trøndelag) via Facebook, så kan vi undersøke nærmere.

Vi har planer om å arrangere tilsvarende kurs også neste år, før sommeren, så toget har på ingen måte gått dersom det skar seg denne gangen.

Nok en gang beklager for eventuelle misforståelser eller manglende oppfølging!

Mvh
Bjarne Ringstad Olsen
leder, Norbrygg Trøndelag
 
Heisann
Jeg meldte meg på via skjemaet, men fikk ikke tilbakemelding. Facebook er jeg ikke på.
Satser på at det passer for meg neste gang også.
 
Heisann
Jeg meldte meg på via skjemaet, men fikk ikke tilbakemelding. Facebook er jeg ikke på.
Satser på at det passer for meg neste gang også.
Hei igjen, og nok en gang beklager!

Jeg vet ikke helt hva som kan ha skjedd her, men send oss gjerne en e-post på trondelag@norbrygg.no, så skal jeg forsøke å nøste opp i dette - og sørge for at du er med i loopen videre.
Det viser seg at vi ikke alltid er like aktive her på forumet, så poster her kan - som i dette tilfellet - gå oss hus forbi.
 
  • Like
Reaksjoner: Mc.
Tilbake
Topp