Forumet rullet tilbake fra backup

tfheen

Administrator
Som enkelte fikk med seg så kom en moderator i skade for å slette et par evighetstråder under fjerning av spam i går. Jeg har derfor rullet tilbake backup siden forumet ikke har noen støtte for gjenoppretting av enkelttråder.

Dette er selvsagt beklagelig, men feil skjer dessverre av og til.
 
Som den som forårsaket elendigheta, er jeg veldig takknemlig for at dette har blitt ryddet opp i. Det er mye forumhistorie i trådene med dumme spørsmål og dagens brygg, og det ville vært synd om de var tapt.
 
Som den som forårsaket elendigheta, er jeg veldig takknemlig for at dette har blitt ryddet opp i. Det er mye forumhistorie i trådene med dumme spørsmål og dagens brygg, og det ville vært synd om de var tapt.
Finn én feil. :D

Godt å ha trådene tilbake, det som blei skrivi igår klarer vi oss fint uten. Feil skjer, og kommer til å skje, og da er det bra å ha backup. :)
 
Finn én feil. :D

Godt å ha trådene tilbake, det som blei skrivi igår klarer vi oss fint uten. Feil skjer, og kommer til å skje, og da er det bra å ha backup. :)

Finner den i farten ikke. Jeg er redd du har en skarpere rødblyant enn den jeg har;). Uansett; det er helt sikkert en mindre feil enn den jeg begikk i går.

Nå skreiv jeg ganske sikkert et par innlegg av uvurderlig betydning i går, men siden jeg har langt flere slike innlegg i de trådene jeg sletta, går regnskapet uten tvil i pluss:p.
 
Som den som forårsaket elendigheta, er jeg veldig takknemlig for at dette har blitt ryddet opp i. Det er mye forumhistorie i trådene med dumme spørsmål og dagens brygg, og det ville vært synd om de var tapt.

Jeg synes ikke det er så viktig hvem det var som var uheldig og trykket på gal knapp, og synes heller vi skal si takk til dere som tar jobben med å moderere forumet. Feil skjer, og for all del: det er kjipt når det skjer, men vi kan ikke beskytte oss 100% mot det, og det er ingen som dør om en enkelt dag med postinger blir borte.
 
Jeg synes ikke det er så viktig hvem det var som var uheldig og trykket på gal knapp, og synes heller vi skal si takk til dere som tar jobben med å moderere forumet. Feil skjer, og for all del: det er kjipt når det skjer, men vi kan ikke beskytte oss 100% mot det, og det er ingen som dør om en enkelt dag med postinger blir borte.

+1

Og takk for hurtig bistand med restore Tollef [emoji1303]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg synes ikke det er så viktig hvem det var som var uheldig og trykket på gal knapp, og synes heller vi skal si takk til dere som tar jobben med å moderere forumet. Feil skjer, og for all del: det er kjipt når det skjer, men vi kan ikke beskytte oss 100% mot det, og det er ingen som dør om en enkelt dag med postinger blir borte.
Jeg døde faktisk, men mens folk stod og tok det siste farvel så begynte oscilloskopet å vise tegn til liv akkurat idet forumet begynte å resette seg. Og som tatt ut av en amerikansk såpeserie så er jeg i stand til å skrive dette innlegget..
 
Er jeg den eneste som hadde vært like happy med blanke ark

Det er for det første noe med historie. To av disse trådene løper kontinuerlig over flere år, så bare å bla fort gjennom dem gir en masse hyggelig gjensyn. Og brygge-tråden kan dessuten funke som en logg; det ligger veldig mange oppskrifter der, noen med interessante kommentarer.
 
Tilbake
Topp