Hvor får man tak i Dark Belgian Candi Syrup (D-90) i Stavanger-området?

Treig

Norbrygg-medlem
Skal brygge Dubbel i helgen og er anbefalt Dark Belgian Candi Syrup (D-90). Leser også her på forumet at Beerferm sine Candi Syrups ikke er verdt pengene?..

Hvor får man tak i god Candi Syrup for en Dubbel om ikke Bryggselv kan levere?
 
Skal brygge Dubbel i helgen og er anbefalt Dark Belgian Candi Syrup (D-90). Leser også her på forumet at Beerferm sine Candi Syrups ikke er verdt pengene?..

Hvor får man tak i god Candi Syrup for en Dubbel om ikke Bryggselv kan levere?

Såvidt jeg vet er det vel bare Vestbrygg og Brewshop som har det -- dvs. ikke akkurat Stavanger-området...
 
Mr. Norman på Fermenten solgte dette før. Kan være verdt å høre on han har noe til salgs. Han brygger jo enda der.

Ellers er jeg til stadig overrasket over utvalget på Safiren i Sandnes. De har ikke webshop, så det må sjekkes på annet vis.
 
Jeg har handlet dette tidligere fra Safiren i Sandnes, men som det påpekes over her har de ikke nettbutikk. Ring dem på forhånd så du slipper bomtur:)
 
Jeg var i telefonikontakt med Safiren og han informerte at Humlegården som tidligere leverte dette, har sluttet å levere. Var også i telefonikontakt (hekkan eg føler meg gammal når jeg sier sånt) med Brewshop i Trondheim igår men da var akkurat postbilen kjørt så levering til Lørdag var utelukket.

Jeg fikk derimot kontakt med en hjemmebrygger fra Klepp som hadde et par kilo liggende! Så da blir det Dubbel med de rette oppskriftsmessige ingredisenser likevel!
Hekkan så bra internett er! <3
 
Tilbake
Topp