• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes Kjøpt Hjelp med å tegne logo til mitt hjemmebryggeri

Vladimir

Norbrygg-medlem
Kjære bryggekolegaer. Er det noen her på forumet som er flink til å tegne/jobbe med grafisk design og har vilje til å hjelpe meg?
Har for lenge ønsket meg en fin logo til hjemmebryggeriet mitt, men jeg er absolutt håpløs når det gjelder sånne ting:)
Jeg vet nøyaktig hva som skal i logoen, trengen bare noen som kan få det til. Prisen og alt blir vi selvfølgelig enige om:)
 
Ta kontakt med Skjold Picobryggeri på Facebook. Veldig fornøyd med logoen han lagde til meg.
743172994ebfcf6f3fe825004f6bcca3.jpg


Mvh
Arne Henrik
 
Kjære bryggekolegaer. Er det noen her på forumet som er flink til å tegne/jobbe med grafisk design og har vilje til å hjelpe meg?
Har for lenge ønsket meg en fin logo til hjemmebryggeriet mitt, men jeg er absolutt håpløs når det gjelder sånne ting:)
Jeg vet nøyaktig hva som skal i logoen, trengen bare noen som kan få det til. Prisen og alt blir vi selvfølgelig enige om:)
Hei

Jeg brukte fiverr.com og betalte nøyaktig 10$ for utvikling, tegning og vektorfiler. De har egne grafikere der hvis du søker på beer :)

Mvh Frode

Sent fra min SM-N950F via Tapatalk
 
Tusen takk for alle anbefalinger:) Tenkte å spørre her først - hadde vært kjempehyggelig å finne en hjemmebrygger som er også flink til å tegne:). Men det ser ut jeg får prøve å finne noen på fiverr:)
 
Tilbake
Topp