NM i flaskekonkurranse 2020

Porter og stout skal være korrigert nå.

Da håper jeg alle resultatlistene for innledende er korrekt.
 
  • Like
Reaksjoner: JoW
Men ta telefonen når jeg ringer? Neida.

kan ringe meg istedet jeg passer godt på telefonen :D:D:D

siden jeg ikke har fått telefon i dag, kan jeg vel slappe av med at noen andre vant i klassen? Jeg er nemmelig litt usikker på om jeg har flere flasker av ølen igjen... trodde det gjaldt skandinavisk mesterskap, og det ble jo avlyst :oops: Sitter på plattformen og får ikke sjekket boden akkurat nå:(
 
Må bare få si at jeg er imponert over innsatsen dere legger ned for at medlemmene skal få muligheten til å delta på et slikt arrangement.
Det har utrolig mye å si for oss medlemmer.
Dette blir årets høydepunkt for meg. Det er veldig spennende og lærerikt å delta og tar hobbyen opp til et nytt nivå for meg.
Tusen takk :)
 
Må bare få si at jeg er imponert over innsatsen dere legger ned for at medlemmene skal få muligheten til å delta på et slikt arrangement.
Det har utrolig mye å si for oss medlemmer.
Dette blir årets høydepunkt for meg. Det er veldig spennende og lærerikt å delta og tar hobbyen opp til et nytt nivå for meg.
Tusen takk :)
Slenger meg på denne!!!! litt hick-ups må man jo forvente :) godt jobbet!
 
Plattgympa er en kraftig engelsk barley wine med fruktestere, vinøse toner og tørket frukt i aromaen.

Fruktestere og vinøse toner med wlp001 :confused:
joda, har fått det samme med US-05 i BW,
men tilhører ikke Engelsk Barley Wine klassen Imperial?
 
kan ringe meg istedet jeg passer godt på telefonen :D:D:D

siden jeg ikke har fått telefon i dag, kan jeg vel slappe av med at noen andre vant i klassen? Jeg er nemmelig litt usikker på om jeg har flere flasker av ølen igjen... trodde det gjaldt skandinavisk mesterskap, og det ble jo avlyst :oops: Sitter på plattformen og får ikke sjekket boden akkurat nå:(
Jeg har sjekket nå... jeg har tre flasker igjen, så det er bare å ringe!!!! :D:D:D:D
 
Tilbake
Topp