Grusomme bilder !!!

Tok du for mye Møllers tran?

hehe - det er lett å få et kraftig trykk med den der. OG så er det vel ikke så rart om det innimeellom er ei flaske med en feil/skade/materialtretthet. Disse har jo være gjenbrukt x antall ganger, og behandlinga i panteautomatene har vel ikke alltid vært så skånsom. Realtivt tynt glass er det, også. Så at det skjer, burde jeg vel regne med. Men det har altså ikke skjedd i løpet av de fem første åra jeg har holdt på med dette - og nå har det skjedd to ganger med et par måneders mellomrom. Så da får jeg ta på meg hansker, og beskytte miljøet mot glass og øl:).
 
ef7e758f89db251346494f12dddac8a2.jpg
 
Når jeg flasker så fyller jeg de første og siste på flasker uten etikett. Dem drikker jeg alltid først...

Smart ide.

Denne var et resultat av ei lita ulykke på tampen av tappinga. Det var den siste flaska, og jeg blei distrahert av et eller annet. Jeg satte kryss fordi jeg regna med at det var en fair sjanse for at det var havnet noe oppi der som ikke burde havnet der.

Og det hadde det jo. Men som @loebrygg sier, så husker jeg aldri hvorfor jeg satte det krysset. Det kom jeg først på etterpå. Vanligvis er det bare det at det har kommet med noe grums.
 
Tilbake
Topp