Corneliusfat Beskyttelseshetter

Dette har jeg aldri sett. Men det finnes sikkert som et nisjeprodukt. Men hvorfor trenger du det?
Levere ut fulle fat med ventiler som er ubeskyttet syns jeg ikke er no særlig. Stables i høyden på kjøla, 15 stk, så det vil være
tryggere og se bedre ut. Prøvd med gladpack/ folie men det detter for lett av.
 
Levere ut fulle fat med ventiler som er ubeskyttet syns jeg ikke er no særlig. Stables i høyden på kjøla, 15 stk, så det vil være
tryggere og se bedre ut. Prøvd med gladpack/ folie men det detter for lett av.

Aha. Det beste (raskeste egentlig) jeg kommer på da, er krympestrømper for kabler, og knip de igjen i toppen med noe? Tror kanskje du klarer å sveise de sammen i toppen.
 
Jeg tror du må finne ut av søke-termen for det som brukes for vinflasker. Og så finne noe som er den dimensjonen du vil ha. For den forseglingen som er over vinflasker er garantert varme-forseglet.
 
Jeg tror du må finne ut av søke-termen for det som brukes for vinflasker. Og så finne noe som er den dimensjonen du vil ha. For den forseglingen som er over vinflasker er garantert varme-forseglet.
Stemmer. Jeg har vel faktisk en god bunke liggende i kjelleren et sted.
 
I stedet for krympekapsler kan man også bruke flaskevoks, men det er vel litt være å dyppe et fat ned i voksen enn en flaske :)
 
Tilbake
Topp