Oslomesterskap i Belgisk øl 2020

Hei folkens. I dag er antall deltagende øl oppe i 12 og første innlevering er i dag i drammensveien. Hvis ingen har tenkt å levere i dag så hadde jeg satt pris på å få beskjed om det, siden det ikke er så veldig spennende å sitte i drammensveien helt av meg alene :)

peram
 
Hei alle sammen. Har blitt litt "forstyrret" av jobb i dag og rekker ikke ned til drammensveien til 1630, men kommer så fort jeg kan. Er på vei ut døra nå.
 
Var og leverte øl i dag, og akkurat som i vår blei det et par trivelige timer med hyggelige medbryggere over noen øl i sola.

Dere må delta, folkens, og få med dere sånne små lykkestunder:). Det er innlevering på tirsdag, også, og dere kan melde dere på helt fram til da.
 
Var og leverte øl i dag, og akkurat som i vår blei det et par trivelige timer med hyggelige medbryggere over noen øl i sola.

Dere må delta, folkens, og få med dere sånne små lykkestunder:). Det er innlevering på tirsdag, også, og dere kan melde dere på helt fram til da.
Hadde ikke noe belgisk øl, men det var veldig hyggelig å få et lynbesøk og en pose med hvitt pulver. :) Og et par øl jeg gleder meg veldig til å smake på.
 
Jeg har to flasker, men klarer ikke å levere i morgen. Er det noen i Oslo som skal levere i morgen som jeg kan levere til i dag?
 
@Finn Berger - det var da voldsomt til mas da :)

Sender straks ut mail til dommere for å få organisert bedømming, men tenkte det kanskje var interesse for å se hva som faktisk er levert inn :


  • Belgisk blond : 1 bidrag
  • Belgisk dubbel/Bruin : 4 bidrag
  • Belgisk Wit : 3 bidrag
  • Lys sterk belgisk ale : 3 bidrag
  • Mørk sterk belgisk ale : 2 bidrag
  • Saison : 8 bidrag

 
Til info - gitt at nok dommere melder seg til tjeneste er det planlagt bedømming tirsdag 15.9 og 17.9. Vet ikke hvor mange dommere som har meldt seg til tjeneste enda så dette er ikke "hugget i sten".

peram
 
Beklager litt sent svar, men har faktisk et liv utenom forumet her :)

Men til saken.... Finale er gjenomført i dag. Så fort jeg får scannet dommerskjema og Trenger bare å få kontaktet vinnere av gavekort og så vil dommerskjema fra innledende og finale bli lastet opp. Håper å få gjort det i løpet av morgendagen, men det kan hende at det drøyer over helgen avhengig av hva som skjer på jobb i morgen.

Vil benytte anledningen til å takke alle som har levert bidrag og kan røpe så mye at tankeprosessen for neste flaskekonkurranse er startet....

peram
 
Med ett av de mest relevante initialer (EKG) her på forumet - så tror jeg ingen vil klage ;)

Jeg har faktisk ennå til gode å brygge med EKG (kun Goldings), men det burde jo vært hus-humla i bryggeriet!

Beklager litt sent svar, men har faktisk et liv utenom forumet her :)

Men til saken.... Finale er gjenomført i dag. Så fort jeg får scannet dommerskjema og Trenger bare å få kontaktet vinnere av gavekort og så vil dommerskjema fra innledende og finale bli lastet opp. Håper å få gjort det i løpet av morgendagen, men det kan hende at det drøyer over helgen avhengig av hva som skjer på jobb i morgen.

Vil benytte anledningen til å takke alle som har levert bidrag og kan røpe så mye at tankeprosessen for neste flaskekonkurranse er startet....

peram

Takk for tilbakemelding! Antar at underfyllingen av flasker og mye bunnfall trekker ned en del på mitt bidrag, men det var det jeg hadde stående. Et dårlig bidrag er bedre enn lav deltagelse, tenkte jeg :)
 
Tilbake
Topp