Oslomesterskap i Belgisk øl 2020

- slutter jeg meg til. Og, som sagt tidligere, en dimensjon ved denne konkurransen er at det er veldig hyggelig om en tar seg tid til å være litt sosial i bakgården i Drammensveien når en leverer inn flaskene.
Slutter meg til ‘slutter meg til...’
Foreslår at vi ved neste innsamling kombinerer med bytting av øl som en ‘Live BeerExchange’
 
Slutter meg til ‘slutter meg til...’
Foreslår at vi ved neste innsamling kombinerer med bytting av øl som en ‘Live BeerExchange’
Beer exchange synes jeg høres veldig kult ut! For å smake hvilke bidrag man står opp mot, sammenligne med eget eller smake hva er egentlig en ... Saison liksom. Vi lager som regel litervis ad gangen, kan gjerne dele.
 
Beklager litt sent svar, men har faktisk et liv utenom forumet her :)

Men til saken.... Finale er gjenomført i dag. Så fort jeg får scannet dommerskjema og Trenger bare å få kontaktet vinnere av gavekort og så vil dommerskjema fra innledende og finale bli lastet opp. Håper å få gjort det i løpet av morgendagen, men det kan hende at det drøyer over helgen avhengig av hva som skjer på jobb i morgen.

Vil benytte anledningen til å takke alle som har levert bidrag og kan røpe så mye at tankeprosessen for neste flaskekonkurranse er startet....

peram
Var det helgen som var, eller helgen som kommer, du mente? ;) Venter i spenning på hvor ille det sto til med bidraget!

Så vil jeg jo samtidig slutte meg til de som berømmer dommere og arrangører!
 
Tilbake
Topp