Gratis frakt frå Maltbua til Haugalandet!

Haugalandet ligg upraktisk langt borte frå dei interessante butikkane. Men eg køyrer uansett forbi Maltbua neste helg og kan ta med nokre sekker og posar til Stord, Haugesund og Karmøy. Gratis frakt, mao. PM eller straumbrev til inge ætt flaten dottenno viss du skal ha noko. Einaste haken: Eg er nybryggjar og baktanken er å spørja og grava om ting viss det luktar erfaring av deg. Men altså: Eg køyrer forbi uansett og kan godt ta med varer i bilen. Det er berre å ta kontakt!
 
Butikken er så vidt jeg vet stort sett åpen, men slik jeg forstår det, er det Runes bror som egentlig holder det i gang for tiden. Nettbutikken er vel dog ikke helt i hundre. Snakket med Rune for et par uker siden, og han er ennå ikke back in business. Usikkert når han er tilbake.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Hett tips til deg om nyopna bryggebutikk på Danmarksplass i Bergen, Vestbrygg. Her finn du alt du treng, pluss ein hyggeleg innehavar som meir enn gjerne guider deg rundt i heimebryggarens founderlege verd! Så, om du skal innom Bergen er adressa Fjøsangerveien 18. Sjå forøvrig Vestbrygg.no for meir info.
 
Huffda. Håper Rune kommer tilbake på fotene snart, han er en real kjernekar! Var bra at broren holder butikken igang, selv om nettbutikken ikke er helt med. Bedre å være litt åpen enn helt stengt!
 
Rune er ikkje heilt åleina i butikken. Dei ordnar ein del dei andre der og. Bror hans køyrer kverna når det trengst, og dei hadde litt forskjellig på lager då eg var innom for tre veker sidan. Eg fekk beskjed om at viss eg ikkje rakk dei før dei stengjer klokka seks søndagen, så kunne eg berre stikka innom hjå naboen, så skulle varene stå der. Snakk om service! Sei frå at det kjem ein sogning og hentar varene når du bestiller.

Skulle gjerne handla hjå karane i Bergen, men det ligg så avsides til...
 
For eit par månadar sidan var eg innom Maltbua og kjøpte malt og gjær. Lageret var stappa med maltsekkar og betjeningen på Joker var veldig behjelpelege med å ekspedere meg.
 
PM er best, så har eg alt på ein plass. Men du må få kontakt med Maltbua, evt. Joker Haugsvik sjølv. Eg køyrer muligens denne helga, men heilt sikkert neste helg.
 
Ligg an til å bli neste helg, bilen laga stygge lydar brått og uventa. Fint om de kan antyda noko om kvanta, for det er ein vanleg familiebil, og må ha plass til litt familie og neste helg.
 
Godt at du hørte ulydene før og ikke underveis på turen da ;) Vi snakker bare nok til 2 brygg..12kg malt 300g humle og 2 gjærglass ;)
 
Eg tek laust i morgon ettermiddag og kjem heim søndag. Kjem til å fara innom i Haugsvik uansett, så det er berre å sei frå viss det er nokon som skal ha noko.
 

Similar threads

Tilbake
Topp