Øltreff i Salten?

Oddvar Demmo skrev:
Oddvar Demmo skrev:
Jo, men i mars er jeg i Valnesfjord helse ettellerannet.

Der er det totalforbud mot alkohol :)

Da har vi 3 valg;
- vi kan enten utsette treffen.
- vi kan flytte første treffen til en annen plass.
- vi henter ut Oddvar på 'helgeperm' slik Olsenbanden ville ha gjort.
 
Utelukker ikke at vi kan ha en samling hos meg i Bodø sentrum. Bor øverst i Torvgata 10 min sløret gange fra sentrum. Ting må selvfølgelig endelig klareres med innenriksdepartementet først.

Sitter akkurat nå å tester brown alen igjen!

Edit: overnatting for en liten gjeng kan sikkert ordnes!
 

Vedlegg

  • IMG_0895.JPG
    IMG_0895.JPG
    2,2 MB · Sett: 280
Den så god ut Svein Erik!

Mange positive tilbakemeldinger, så vi kan vel slå fast at det blir et treff. Skal vi gi folk litt mer tid til å komme med innspill, og så tar vi en konklusjon om tid og sted på søndag kanskje?
 
Hei folkens.

Jeg er en nybegynner i Bodø som gjærne blir med på treff.
Jeg har ikke fått satt noe brygg ennå men jobber med å få på plass kunnskap og utstyret.

Vi snakkes

Dan Ove
 
Jeg vet at det er gjennomført et kurs på kjerringøy om ølbrygging. Deltakerne der har også snakket om et slikt treff. Jeg anbefalte alle sammen å melde seg inn i Norbrygg og jeg håper kursdeltakerne har mulighet å stille. Mange har ikke kommet så langt at de har satt første brygg, men er likevel hjertelig velkommen til dette treffet. Det blir nok mange smaksprøver og mye kunnskapsutveksling. Dessuten er det sikkert mange av de gamle bryggerne som har utrangert utstyr eller utstyr til overs som bare venter på å finne nye eiere og komme i bruk igjen... Ingen må føle seg som for mye nybegynner til å stille.
Selv er jeg som sagt melkebonde og har dermed begrenset med helgefri, men faktisk så har jeg første og siste helg i Mars fri.
 
Dan Ove!
Har du fått deg vørterkjøler? Jeg har kanskje en til overs hvis du er interessert. Holder på å lage meg ny og større.
SE
 
Skulle vi ha prøvd å komme frem til en dato, plass, samt laget ei halvformell liste over interessenter?

For min del passer det meste.
 
Hei!
Det har pakket seg litt til i mars for min del. Men hvis vi skal møtes hos meg, må det bli 16 eller 17 mars!  :)
Mvh Svein Erik
 
Ut fra tilbakemeldinger om dato og sted, så har vi kommet frem til at vi treffes hos Svein-Erik i Bodø den tredje helga i mars. Flere av oss, inkludert Svein-Erik, har mulighet både fredag 16., og lørdag 17. mars. Jeg ber derfor om tilbakemelding fra mulige deltagere om hva som er best av fredag eller lørdag.
 
Hei!

Jeg kan begge disse dagene! Flott å komme igang med første treffet, jeg gleder meg!
 
Da er det klart at det blir Øltreff hos Svein Erik i Bodø lørdag 17. mars med start klokka 19.00. Øvrig informasjon tar vi via PM-funksjonen på forumet (personlig melding). For å holde oversikten over hvor mange vi blir ber jeg om at dere sender en PM med påmelding til Svein Erik eller Lars.
 
Hvike øl er det interesse for å smake?

Vi planlegger å ta med pils, årgangsjuleøl anno 2009 og 2010, samt litt foreign Stout :biersmile:
 
Torga skrev:
Hvike øl er det interesse for å smake?

Vi planlegger å ta med pils, årgangsjuleøl anno 2009 og 2010, samt litt foreign Stout :biersmile:
Ajajaj - jeg gleder meg !!!

Jeg kan ta med American Brown ale & Oud Bruin som jeg har på flasker. Skal se hva jeg har av andre ting. Har sikkert noen skvetter på fat som fortjener en høytidelig gravferd.

Sven Erik: har du drivgass, eller bør vi ta med CO2-flaske?
 
Jeg tviler på om jeg greier det. Har fjøshelg og det er usikkert om jeg greier å ordne meg med fri. Har jo i utgangspunktet bare fri en helg i måneden. Å kjøre utover mellom fjøsvaktene blir mye stress, men kan hende jeg gjør det.
Men jeg jobber fortsatt med å få til fri, men kan ikke love noe.
 
Hei! Er det flere ledige plasser på treffet til helga? Har ikke vært særlig aktiv på forumet men er interessert i å delta hvis det er mulig. Bor på Inndyr og har drevet regelmessig med hjemmebrygging (all grain) de siste 3 årene. Kan ta med smaksprøver på Weisenbock, Californian common og Belgian dark strong ale på flaske. Ellers har jeg flere typer på fat.
 
Tilbake
Topp