• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Nye 9L og brukte 19L Corneliusfat

Har fått inn flere helt nye 9L samt en del brukte 19L Corneliusfat.

9L kr 690,- Helt nye, produksjonsdato februar 2012

19L kr 350,- Trykktestet og tette. Nye pakninger følger med. Da disse er brukt så er det skraper på de samt at småbulker kan forekomme.

Kan hentes rett på utsiden av Kristiansand eventuelt så Kan transport mellom Oslo og Stavanger ordnes ved leilighet for en liten sum. Ønsker ikke postforsendelse.

Tlf.nr 98296669
 

Vedlegg

  • 20120317_150545.jpg
    20120317_150545.jpg
    108,4 KB · Sett: 1.000
Reiser fra Kristiansand til Stavanger (E39) på møte onsdag 21.3 så hvis noen ønsker fat på veien bortover så kan jeg ta de med.
 
John Pedersen skrev:
Reiser fra Kristiansand til Stavanger (E39) på møte onsdag 21.3 så hvis noen ønsker fat på veien bortover så kan jeg ta de med.

Jeg tar så mange 19l-fat som du klarer å få med deg til Stavanger, den 21.3. Hvor mange er det? 20stk ? ++ ?
 
Freddy skrev:
Jeg tar så mange 19l-fat som du klarer å få med deg til Stavanger, den 21.3. Hvor mange er det? 20stk ? ++ ?

52 stk 19l går inn i en Saab 95 sedan. Dog uten sjåfør ;D
 
Bjarte H skrev:
Freddy skrev:
Jeg tar så mange 19l-fat som du klarer å få med deg til Stavanger, den 21.3. Hvor mange er det? 20stk ? ++ ?

52 stk 19l går inn i en Saab 95 sedan. Dog uten sjåfør ;D

Tøft! Jaja. Det sto ingenting om antall. Om han klarer 52stk tar jeg det også!
 
Freddy skrev:
Bjarte H skrev:
Freddy skrev:
Jeg tar så mange 19l-fat som du klarer å få med deg til Stavanger, den 21.3. Hvor mange er det? 20stk ? ++ ?

52 stk 19l går inn i en Saab 95 sedan. Dog uten sjåfør ;D

Tøft! Jaja. Det sto ingenting om antall. Om han klarer 52stk tar jeg det også!

Er det lov å spørre hva i alle dager du skal med 52 fat?  :ilike: Jeg har 7 og driver å vurderer om jeg trenger et til. Hoho, noen produserer mer enn andre.
 
Jeg vil gjerne ha 4 stk 9 litere.  Skal få en tjommi i kristiansand til å hente - om du har noen igjen da.  Eller skulle Freddy bare ha store....?
 
John Pedersen skrev:
Har fått inn flere helt nye 9L samt en del brukte 19L Corneliusfat.

9L kr 690,- Helt nye, produksjonsdato februar 2012

19L kr 350,- Trykktestet og tette. Nye pakninger følger med. Da disse er brukt så er det skraper på de samt at småbulker kan forekomme.

Kan hentes rett på utsiden av Kristiansand eventuelt så Kan transport mellom Oslo og Stavanger ordnes ved leilighet for en liten sum. Ønsker ikke postforsendelse.

Tlf.nr 98296669

Hvor mange 19L har du igjen?
 
Jeg kunne tenke meg å hente 4x19 om du har igjen


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=58.163333,8.002541
 
Jeg må slenge meg med og berømme John for særdeles god service! Jeg fikk dem levert hjemme på døra jeg også!  ;D
 
40 fat? Jeg vet hvor jeg skal dinge på når jeg med ett er tom for fat og lysten til flasking er nowhere to be found :)

"Kunne ikke lånt et fat vel... You can has hugs!"
 
Meget hyggelig kar dette, jeg fikk 5 fat i dag, bestilte noen flere med det samme, møtte han på forus da jeg var på vei til et annet ærend på Vibemyr
 
Tilbake
Topp