Norbrygg trenger frivillige til å hjelpe til under NM

Riis'en

Dommer
For å arrangere et stadig større og bedre NM i Hjemmebrygging trenger vi frivillige til å hjelpe til med alt fra vakthold i døra til stemmetelling.
Hvis du har lyst til å være med å bidra kan jeg tilby gratis inngang og i tilleg 500,- kr. for å ta noen vakter ila. kvelden.

Vaktene vil bli fordel slik at alle har mulighet til å få smakt en del øl og generellt kose seg i tillegg til å gjøre varierte oppgaver.
Send meg en PM så fort som mulig så jeg kan komme med vidre informasjon.

Hilsen Andreas
- Arrangementsansvarlig
 
Riis'en skrev:
Send meg en PM så fort som mulig så jeg kan komme med vidre informasjon.

Hilsen Andreas
- Arrangementsansvarlig

Jeg foreslår du sender ham en PM også. :) PM til Andreas: http://norbrygg.no/forum/index.php?action=pm;sa=send;u=235
 
Når får man vite om man skal jobbe eller ei? Vært greit å skaffet seg et sted å sove osv om man skal til oslo til helgen =)
 
Ptrckschndr skrev:
Når får man vite om man skal jobbe eller ei? Vært greit å skaffet seg et sted å sove osv om man skal til Oslo til helgen =)

Andreas Riis (andreas@norbrygg.no) er arrangementsansvarlig, og Lasse Lundin (lasse.lundin@norbrygg.no) er etter det jeg vet mannen som syr sammen arbeidsskjema.
 
Da har vi fyllt opp behovet for frivillige.. Tror ikke dette kommer til å være den værste jobbkvelden dere har hatt så langt.  :ilike:
 
Tusen takk til alle frivillige som stilte. Det var en ren fornøyelse å ha med dere å gjøre, da dere viste stor innsats, handlekraft og kvalitet i det dere gjorde! Uten dere hadde det ikke vært noe NM i hjemmebrygging.

:amen:
 
Tilbake
Topp