Ølkveld, Ringnes, Løredag 21.04 - Garreth Oliver kommer!

Førstkommende lørdag kommer bryggerisjefen til Brooklyn Brewery, Garreth Oliver, til Ringnes for spre ølets glade budskap.

Dermed åpner Ringnes dørene til festsalen for alle ølinteresserte, slik at flest mulig kan få oppleve dette vandrende geniet innen ølets verden. Garreth Oliver blir av mange sett på den nye Michael Jackson (seff ølkjenneren, ikke artisten) og har, i tillegg til å være bryggmester i USA's ledende nisjebryggeri, skrevet boken: "The Brewmaster's Table: Discovering the Pleasures of Real Beer with Real Food". Det er derfor ikke overraskende at kveldens tema blir mat og øl, nærmere bestemt ost og øl.

Det blir servert oster, det blir servert øl – også et par de fleste av dere aldri vil få muligheten til å smake igjen. Kvelden koster 300.- spenn (det er billigere enn å drikke tilsvarende mengde øl på byen!) og dørene åpner 1800 på lørdag (21.04). Stedet er Ringnes Festsal, Thorvald Meyers Gate 2.

Er det verdt turen, spør de?! Definitivt! Send meg en melding om de vil være med, så setter jeg dere på lista! Vil dere ikke dra aleine? Ikkeno problem, ta med deg noen du kjenner. Vi diskrimminerer ingen på gjestelista, så fremt det er ledige seter!

Hilsen Petter'n.
 
bc94f14a-df19-e92d.jpg


Da var vi i gang:D
 
Det var vel blant de best benyttede 300 kronene jeg har brukt på lenge.

Møtte også en del andre bryggere der så jeg prøvde å spre ordet om lauget. ;-)
 
Så dere fikk ikke denne?
54d170a3-2223-c4b7.jpg

Vi hadde den til lunsjen med GO i dag

Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Garrett Oliver har også en smaking på søndag for inviterte gjester (samme sted) - og der er jeg!  :biersmile:
 
Tilbake
Topp