Rustfritt eller forkrommet messing?

Samma dæ sier kona her... sålenge det blir billigere en i butikken.
Hvis jeg drikker unormalt mye kan jeg kjøpe det jeg vill  ;D
Men det er mer morro å lage selv synes jeg da. Bortsett fra tappekraner, der er det ss perlick  ;)
 
EinarM skrev:
Jeg kjøpte nettopp fra Homebrewstuff.com. Rask levering og "rimelig moms" når jeg foreslo å redusere verdien på tolldeklarasjonen.

Fikk meg ikke til å spørre om "momsfradrag", men fikk frakt for 19 dollar for 3 kraner, håndtak og gjennomføringer til tappetårn.

Så forresten at de har "Father's day blowout" nå med bl.a. Perlick 525ss til 31,99 frem til søndag. Den tilbudsmailen kom i går, noen timer etter at jeg hadde bestillt til ordinærpris :(  Har sendt mail til Samantha (hun med de store puppene og lange lyse håret) og spurt om hun ikke har lyst å gi meg rabatten siden jeg i det minste bestilte samme dag som tilbudet kom ut... Vi får se.

Til opplysning så fikk jeg oppgitt en fraktpris på 50,40 i nettbutikken, men Samantha (hun med puppene, som tydeligvis har ansvaret for å svare på ebay-mail) skulle fikse dette og refundere mellomlegget etter pakken var sendt. Fantastisk dame!

Erlend H.
 
erlend71 skrev:
EinarM skrev:
Jeg kjøpte nettopp fra Homebrewstuff.com. Rask levering og "rimelig moms" når jeg foreslo å redusere verdien på tolldeklarasjonen.

Fikk meg ikke til å spørre om "momsfradrag", men fikk frakt for 19 dollar for 3 kraner, håndtak og gjennomføringer til tappetårn.

Så forresten at de har "Father's day blowout" nå med bl.a. Perlick 525ss til 31,99 frem til søndag. Den tilbudsmailen kom i går, noen timer etter at jeg hadde bestillt til ordinærpris :(  Har sendt mail til Samantha (hun med de store puppene og lange lyse håret) og spurt om hun ikke har lyst å gi meg rabatten siden jeg i det minste bestilte samme dag som tilbudet kom ut... Vi får se.

Til opplysning så fikk jeg oppgitt en fraktpris på 50,40 i nettbutikken, men Samantha (hun med puppene, som tydeligvis har ansvaret for å svare på ebay-mail) skulle fikse dette og refundere mellomlegget etter pakken var sendt. Fantastisk dame!

Erlend H.

Samantha var veldig grei med meg når jeg glemmte å bestille mutter til å feste nippel bak på gjennomføringene. Disse sendte hun fraktfritt i en egen liten pakke dagen etter.
 
Da fikk jeg også med meg tilbudet på 31,99 for disse herlige kranene!  :yes:

Siden jeg bestilte 8stk har jeg jo spart en masse!  ;D
 
http://www.ebay.com/itm/Perlick-Perl-525ss-seal-forward-stainless-beer-faucet-/290594173639?_trksid=e17002.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D6%26ps%3D63%26clkid%3D8987257234745894308&_qi=RTM759772
 
Jeg kjøpte tre av disse settene.
http://www.ebay.com/itm/Stainless-home-brew-add-tap-kit-corney-ball-lock-/250779767325?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a63a3921d
 
Jeg fikk min kraner ifra HomeBrewStuff i går!

Og dem hadde vært så vennlige å skrive fiktiv lav verdi! Så null, moms og annet gebyr til den nosrke stat!  ;D Her snakker vi god service!
 
Freddy skrev:
Jeg fikk min kraner ifra HomeBrewStuff i går!

Og dem hadde vært så vennlige å skrive fiktiv lav verdi! Så null, moms og annet gebyr til den nosrke stat!  ;D Her snakker vi god service!

Supert. Jeg bestilte der Igår. Hvor lang tid tok det til du fikk godsakene?
 
Tilbake
Topp