Bryggetreff lørdag 30. Juni

B

BjarneHB

Bryggetreff lørdag 30. Juni

Inviterer medlemmer av NRBL til bryggetreff lørdag 30. Juni. Jeg er alene hjemme så det er bare å komme når en måtte ønske det. Overnatting til søndag er mulig for de som ønsker det, ta med sovepose eller dyne. Det er også mulig å brygge på søndag. Når det gjelder mat så kan vi grille, jeg lager salat og baker poteter og ordner litt snacks. Dere tar med kjøtt etter eget ønske. Førstemann som kommer må hjelpe meg å bære kegeratoren ut på terrassen. Kom gjerne med forslag til aktiviteter.
 
Vi kan teste om noen kjenner forskjell på raumarpils og ringnes ;D
 
Ser ut som om vi blir seks stykk til lørdag. Håper på fint vær selv om værmeldingen ser litt dyster ut. Tenkte jeg skulle brygge en ipa på 20l speidelen og samtidig hjelpe Ronny med å brygge første brygget på utstyret sitt. Det er plass til flere bryggere :brygging:
 
Fillær`n , lørdag passer dårlig for min del  :rasende: , været er avgjørende.. bøtter det ned er det kanskje best å slurpe pils på Skjetten  :jaha: ;D
 
Supert initiativ!

Skulle gjerne vært med, men med en høygravid kone, så har jeg nå hvite uker. Terminen er i morgen, så vi venter i spenning på en ny ølbrygger i familien  :ilike:
 
hcalsos skrev:
Supert initiativ!

Skulle gjerne vært med, men med en høygravid kone, så har jeg nå hvite uker. Terminen er i morgen, så vi venter i spenning på en ny ølbrygger i familien  :ilike:

Oi, lykke til  :)
 
Jeg har kjøpt inn malt og humle, skal ta med gjær fra IPA`en som gjærer nå, gleder meg veldig til Lørdag... :biersmile:
 
En kan komme når en føler for det ;D Men jeg starter å skramle med kjelene i tolv tiden :brygging: Liker ikke å stå opp så tilig :sovne: så fra tolv og utover passer bra.
 
Har ikke helt bestemt noe, men regner med 4 5 tiden eller når vi blir sultene. Er det noen som lurer på veien så bare send meg en PM.
 
Ja, skål! Sitter på hytta med en Lucky jack og koser meg, men skulle gjerne fått smake Raumarpilsen snart. Ha en flott kveld.

sent fra mobil
 
Tilbake
Topp