• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Gis Bort 0,33 long neck flasker gis bort

Har ca. 3000+ 0.33l long neck flasker jeg skal gi bort for et bryggeri:)

Flaskene er uvasket og med etikett, men er pakket i pappesker á 24stk, og kan hentes i Trondheim.

Jeg sender PM for adresse:)
NB! Jeg forventer at dere rydder opp etter dere slik at det ikke skaper medarbeid for bryggeriet.
Om vi er flinke, så vil det fra tid til annen komme flere flasker:D

I tillegg er det til stor hjelp om dere som henter flasker kan rapportere tilbake i tråden om hvor mange som er igjen, slik at nestemann slipper å kjøre bomtur.

Edit: Pga. fare for regn, så setter de ut en og en pall. Si ifra hvis det nermer seg slutten på en pall, så setter de ut nye for oss:rolleyes:

Mvh
Vegard
 
Sist redigert:
Ny pall settes ut i dag, og dette er nok siste i denne omgangen:)

Fikk skryt av bryggeriet for at dere som har hentet allerede har vært flinke til å rydde!! Kjempebra:cool:
 
Nettopp henta. Glemte å telle hvor mange kasser, men det var altså to lag igjen på pallen.
 
Da kan jeg melde om at bryggerisjef Børge B. er meget fornøyd med alle dere som har hentet flasker[emoji1303]

Vil også tipse dere om at To Tårn inviterer til Pubkveld fredag 10.2
Der vil det bli mulighet til å kjøpe mange av pilotbryggene som de har kjørt i vinter, og som kan bli vanskelig å få tak på ellers[emoji4] Med andre ord, så er det supert for Untapp'ere[emoji1303]

https://www.facebook.com/events/213371159126751??ti=ia

Sjefen sjøl sjekker i morra tidlig om de har flere flasker, og setter de da ut. Jeg gir beskjed her inne..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp