• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

2 x 4500w nye (ULWD) varmeelement

Haugen

Norbrygg-medlem
Har 2 x 4500w varmeelement fra Camco, nesten klare til bruk, det mangler kabel.

Jeg skal fra Skien til Gjøvik i helgen og kan levere elementene på veien til den som måtte være interessert.

Selger elementene samlet for 1200kr ink levering (om jeg ikke må kjøre langt utenfor motorveibilde.JPG ). Eventuelt 700kr pr. element pluss frakt.
 
Hei. Er veldig interessert.

Hvor lange er disse? Går de inn i et fat som ha innerdia på 35cm?

Snakkes,
Bård
 
Åå, hadde jeg bare visst om dette før jeg kjøpte akkurat samme element fra ebay tidligere denne uken..

Kan jeg spørre om hvor du kjøpte metallboks etc?
 
Beklager men hadde allerede dratt før jeg så det var noen som var interessert. Siden Bård var først ut får han dem om det fortsatt er aktuelt. Jeg har også muligeht til å lage et par til, men da med 3300w element.
 
Haugen, du har ikke lyst til å dele litt detaljer for hvordan du har bygget dem med dine kjære bryggekollegaer? Feks hvilken boks og deler til innmat.
 
Om noen fortsatt er interessert har jeg fortsatt 4500w elementene klare til å sendes med posten. 1350kr ink. frakt.
 
Haugen, jeg kunne gjerne tenkt meg å kjøpt fra deg for enkelhets skyld, men jeg har dessverre allerede kjøpt dette elementet. Kunne ikke vært interessert i å selge en utstyrspakke uten element som jeg monterer selv?
 
Ble du kvitt dem? Kjøper én hvis du fremdeles har, så får jeg ev. bare prøve å selge eller få nytte av elementet jeg allerede har
 
Om noen er interessert har jeg 4 x 4500w camco elementer for salg igjen.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    242,3 KB · Sett: 96
Du må lage et hull på 1 1/4 tomme. Om du henter elementet selv er det bare å ta med kjelen så skal jeg hjelpe til med hull.
 
Tilbake
Topp