• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

220v - 110v trafo

Roar Øimo

Norbrygg-medlem
Heisann!

Er det noen der ute som har en 220 - 110 volts trafo til salgs? 200 watt minimum. Eller noen som vet om et utsalgsted i oslo området der den kan skaffes til en rimelig penge.
 
Ser du får på ebay til ca 90 dollar. Den var på 300W. Ulempen er jo litt leveringstid. Hører du med selger merker han sikkert varen med lavere pris så du slipper mva og fortollingsgebyr.
 
Freddy skrev:
Torga skrev:
Lars skrev:
Se denne tråden, som igjen peker hit.

BILLIG  :yes:

Wow! Fantastisk billig ja! Spørsmålet er hva frakt og hvor lang tid det tar da?

Som sitert i tråden jeg linket til:
"Shipping cost by US mail is $46.60 and takes 6 to 10 days. You can order through web site shopping cart."
og i en senere mail:
"This is the cheapest shipping cost by USPS mail. Cost will be the same for three same THG200 converters."


Jeg og Thorvald spleiset på frakt, og kjøpte 3stk 200W. Jeg er iallefall godt fornøyd med den jeg har brukt til 40W Fermwrap noen ganger. Bruker nå for det meste varmetepper istedet på grunn av den samtidige isolasjonen. Omformerne var solide saker, i motsetning til noe tilsvarende jeg kjøpte fra Hong Kong (Ebay), og prøvde å få tilbake pengene på. Her var det løs plugg i overgangen til 230V som ikke satt fast i det hele tatt (på begge omformerne jeg kjøpte).
 
Jeg endte opp med å kjøpe en 80W fra deal extreme da jeg kun skal drive et teleskop. takk for tips :)


sku_14322_1.jpg


11$ og gratis frakt :ilike:
 
Lars skrev:
Freddy skrev:
Torga skrev:
Lars skrev:
Se denne tråden, som igjen peker hit.

BILLIG  :yes:

Wow! Fantastisk billig ja! Spørsmålet er hva frakt og hvor lang tid det tar da?

Som sitert i tråden jeg linket til:
"Shipping cost by US mail is $46.60 and takes 6 to 10 days. You can order through web site shopping cart."
og i en senere mail:
"This is the cheapest shipping cost by USPS mail. Cost will be the same for three same THG200 converters."


Jeg og Thorvald spleiset på frakt, og kjøpte 3stk 200W. Jeg er iallefall godt fornøyd med den jeg har brukt til 40W Fermwrap noen ganger. Bruker nå for det meste varmetepper istedet på grunn av den samtidige isolasjonen. Omformerne var solide saker, i motsetning til noe tilsvarende jeg kjøpte fra Hong Kong (Ebay), og prøvde å få tilbake pengene på. Her var det løs plugg i overgangen til 230V som ikke satt fast i det hele tatt (på begge omformerne jeg kjøpte).

Burde ha lest litt nøyere ja.. Om vi bestille 3 stk blir det med andre ord ca 160 kr Pr. Noen som er med på en bestilling?
 
hvis aparatet er på 140W, går det an å kjøpe en converter på 300W max? eller må det være i nærheten av 140W dvs 200W max?
 
Huub skrev:
hvis aparatet er på 140W, går det an å kjøpe en converter på 300W max? eller må det være i nærheten av 140W dvs 200W max?

Bare dem tåler over 140W er det greit. Husk at noen apperater har oppgitt hvilken peak watt den tåler. Det er viktig at omformeren tåler minst 140W kontinuerlig bruk. Hvis du velger en på minimum 200W, er du sikker på at det holder.
 
Fredrik J skrev:
Lars skrev:
Freddy skrev:
Torga skrev:
Lars skrev:
Se denne tråden, som igjen peker hit.

BILLIG  :yes:

Wow! Fantastisk billig ja! Spørsmålet er hva frakt og hvor lang tid det tar da?

Som sitert i tråden jeg linket til:
"Shipping cost by US mail is $46.60 and takes 6 to 10 days. You can order through web site shopping cart."
og i en senere mail:
"This is the cheapest shipping cost by USPS mail. Cost will be the same for three same THG200 converters."


Jeg og Thorvald spleiset på frakt, og kjøpte 3stk 200W. Jeg er iallefall godt fornøyd med den jeg har brukt til 40W Fermwrap noen ganger. Bruker nå for det meste varmetepper istedet på grunn av den samtidige isolasjonen. Omformerne var solide saker, i motsetning til noe tilsvarende jeg kjøpte fra Hong Kong (Ebay), og prøvde å få tilbake pengene på. Her var det løs plugg i overgangen til 230V som ikke satt fast i det hele tatt (på begge omformerne jeg kjøpte).

Burde ha lest litt nøyere ja.. Om vi bestille 3 stk blir det med andre ord ca 160 kr Pr. Noen som er med på en bestilling?

Jeg blir med!
 
Tilbake
Topp