• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt 3 linjer øl kjøler

Den står her i kjelleren. Den er noen år gammel men den er nesten ikke blitt brukt. Jeg testet den før jeg satt den vekk sist. Da fungerte alt. Den er laget i 2000 men tror den er blitt brukt max 5 ganger. Ellers stått tørt og varmt.

Hva vil du ha bilder av?
 
Den står her i kjelleren. Den er noen år gammel men den er nesten ikke blitt brukt. Jeg testet den før jeg satt den vekk sist. Da fungerte alt. Den er laget i 2000 men tror den er blitt brukt max 5 ganger. Ellers stått tørt og varmt.

Hva vil du ha bilder av?

Har du noe info om støy når den er i drift og hva den veier ?

peram
 
Har ikke veid den men når den er tom løfter jeg den lett. Ren tipping 15 kg kanskje. Kan veie den senere.

DSC_0187.JPG
 
Takk for tilbakemeldingen!

Jeg ønsker meg egentlig en glykolkjøler for bruk til gjærtankene mine...
Tenker kanskje jeg kan rive av øl-sløyfene, fylle reservoaret med glykol og sirkulere dette gjennom kjølesløyfene i tankene...

Hvor i landet holder du til?

kevin
 
Har googla litt etter info, men ikke mye å finne.
Er det væskefylt "reservoar"? Tenker på rommet hvor varmeveksleren fra kompressoren og kjølesløyfene til øl er.
 
Mye gnål på meg men,
Kompressoren er i den nedre delen?
På toppen der. Er det en sirkulasjonspumpe av noe slag?
Er det noen form for temp-kontroll på den?
 
Det er ikke noe temp kontroll som jeg kan se. Kompressoren er i bunnen ja. Er en sirkulasjon pumpe til kjøling av tapetårnet.
 
Bruker en slik selv til kjøling av 120 liters konisk. Byttet ut hele styringa med en STC1000+. Da har jeg også lagt til en varmekolbe for lagerøl.
 
Har du anledning til å møte meg sørover? Brokelandsheia eller noe slikt?
Hvor stor er den forresten? Går den i baksetet tror du?
 
Tilbake
Topp