• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

3500w varmeelement kit

Haugen

Norbrygg-medlem
Har 6 x 3500w varmeelement av samme typen som ble solgt her http://forum.norbrygg.no/index.php?topic=16681.0;prev_next=next.

Har også det man trenger av tilbehør for å bygge disse elementene http://www.theelectricbrewery.com/heating-element-kits. bortsett fra kabel og støpsel kan jeg levere element kit på 3500w til 700kr pr element pakke.

kan også lage hull i platen for elementene da jeg har hull punch til 1" elementer. Om noen har ønske om det kan 2, kansje 3 av elemente leveres komplett klare til montering i tank. Men da for ca 1000kr pr element. 
 
Beklager treg tilbakemelding til dere som har vist interesse for elementene. Men her er et par bilder av elementene. Har fått en god del PM, send meg en ny PM om dere fortsatt er interessert. Selger elementene kun vist som på bilde, har ikke fått tid til å montere kabel. men regner med dere klarer det fint selv, så får dere også riktig lengde på kabel.
 

Vedlegg

  • bilde.JPG
    bilde.JPG
    421,4 KB · Sett: 998
  • bilde22.jpg
    bilde22.jpg
    397 KB · Sett: 1.001
Noen nye bilder. Har ordnet med kabel, så om noen skulle ønske 3500w varmeelement klar til montering i tank har jeg 4 elementer klare til å sendes med posten. Tar 1100kr ink. frakt pr element.
 

Vedlegg

  • element 11.jpg
    element 11.jpg
    1,4 MB · Sett: 811
  • element2.JPG
    element2.JPG
    1,3 MB · Sett: 804
Da er 4 element solgt, 2 igjen klare for å sendes med posten. Skulle det være interesse for noen 4500w eller 5500w Camco ULWD element kit har jeg 4 av disse også på gang, men må bestille inn elementene så ca 1 mnd ventetid må påregnes. Disse blir noe dyrer 1400kr ink frakt.
 
Ja, har fortsatt 2 igjen.

Dette er ikke mye business. hadde planer om å benytte dette i eget bryggeri på 200l, men så har jeg funnet ut at jeg vil ha innsveisede koblinger av Tri Clamp i systemet mitt. Derfor har jeg en god del deler liggende, som jeg regner med bare blir liggende. Det er jammen ikke mye fortjeneste på dette altså, så du får ikke noen kvittering.
 
Kan desverre ikke se å ha fått neon PM fra deg., vil du sende en ny? Har solgt unna elementene. Men bestiller jeg opp noen flere elementer har jeg mulgihet til å sette sammen noen flere elementer, men da tar det noe tid før jeg kan levere elementet.
 
Tilbake
Topp