• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

60L konisk gjæringskar med diverse utstyr

Tenkte å først prøve å bli kvitt alt samlet, men om jeg ikke lykkes med det.. så er det aktuelt å splitte det ja. Tar kontakt med deg da i såfall!
 
Kunne du være interessert i å selge bare tank og o2-utstyr?
Spekulerer veldig, og har veldig lyst til å kjøpe hele greia, men klarte å ødelegge for 10-20.000kr på bilen i går så blir satt tilbake litt mer enn ønskelig økonomisk i nærmeste fremtid.
Evt. er vel pumpa det jeg ser for meg å ha minst bruk for, så kanskje alt bortsett fra pumpe og det mikslen er interessert i?
 
Kan sikkert kjøpe pumpa av deg om prisen blir nogenlunde ok og ingen av de andre her skulle ha den. Da sitter du vel igjen med å ha blitt kvitt alt sammen til 3 forskjellige personer? :)
 
Skalvise.. jeg tar det samlet her fremfor via PM, så får hver enkelt ta kontakt via stea@online.no dersom interessert.


Gjæringskaret til innkjøpspris, men får da også med flaskefyller, T-rør med blow off tube, diverse klemmer, endelokk og ventiler. (alt avbildet i finn.no annonsen bortsett fra det undernevnte). Må hentes i Trondheim.

March pumpa også til innkjøpspris, men får da også med hurtigkoblinger, 3 silikon slanger (den lengste er ikke avbildet i finn.no annonsen, den er på 4m). Ubrukt pumpe og slanger.

PID, triclamp temperatur sensor med hurtigkobling mot PID samt "varmekabel". Tja.. 500kr. Ubrukt dette også, bare pakket ut.


Jepp.. dere får vurdere og eventuelt ty til pruting om jeg har vært for gjerrig.
 
Glemte oksygen, luftestein med triclamp og ventil. 400kr. Medfølger slange, men av feil dimmensjon. Brukt en gang, flaskene er nye.
 
Den er grei! Send en mail om det, så tar vi det derifra :)

Oksideringsgreier er altså satt av, resten fortsatt tilgjengelig (med mulighet for pris forslag om jeg har vært for gnien)
 
Kan hentes på Byåsen, Gamle Oslovei 50.
Er hjemme i hele dag (det brygges..), telefon nummeret er forøvrig 93087471
 
Pokker.. ser nå at wanvik var før ole i køen for det oksygen utstyret. Beklager, gikk litt fort unna.

Det mest rettferdige er vel om wanvik får avgjøre om han vil kjøpe det eller ei først.
 
Må innrømme jeg hadde forestilt meg et par hakk under utsalgspris for pumpa, totalprisen på finn-annonsen din tatt i betraktning. Hvor aktuelt det er til full pris, kommer litt an på status i forhold til innkjøpsdato og kvittering :)
 
DanielH; Høres 1500 bedre ut? Følger da med tre silikon slanger, den lengste på ca 4m + hurtig koblinger. Ble aldri så jeg brukte denne pumpa, så den er ubrukt.

Bozo; det husker jeg dessverre ikke..
 
Tilbake
Topp