7. mars, Ringnes Festsal

Ringnes Ølklubb har samling den 7. mars i Ringnes' festsal den 7. mars. Temaet for kvelden er generell hygge, men vi tenkte å ha hjemmebrygging som tema for å skape litt blest. Er det noen drevne hjemmebryggere som har lyst til å ta turen innom for å snakke litt om hjemmebrygging? Kanskje brygge litt øl på kjøkkenet? Vi har meskekar og gjæringsspann om nødvendig. Det eneste som egentlig ønskes er noen varme ord om hjemmebrygging: Hva som skal til og hvordan en brygger. Hva for vi, Ringnes, for det? En koselig kveld med interessant tema. Hv får vi, Norbrygg, for det? Presentert oss selv, og kanskje et par nye medlemmer.

Noen som vil ta turen? Å, ja: Det vanker sikkert et par kalde industriøl som betaling.
 
Ansatte hos ringnes, også de som ikke brygger, som liker øl og som liker å drikke øl, og som liker å drikke øl i sosialt lag.
 
Slik JEG tenker det i alle fall er at noen kommer, holder et lite innlegg om hjemmebrygging og fremgangsmåte, utstyr og lignende. Det er en god del som kan masse om ølbrygging, samtidig som det er en del som ikke kan noe særlig i det hele tatt - så et lite foredrag er vel å foretrekke. JEg skal ta en prat med sjefen i gruppa, så kan jeg komme tilbake med mer konkrete ønsker.
 
Hvor mange er det som vanligvis møter opp på en slik kveld? og hvor langt foredrag hadde dere tenkt dere?
 
Det er ca 20-25. Vi har planlagt å holde på i en fire timers tid totalt. Innlegget/foredraget/utøsing av lidenskap trenger ikke å være i nærheten så langt. Inntil 30 min tenker jeg.
 
Tilbake
Topp