Angående Bryggekonkurranse Sommerfest 2022

Status
Stengt for ytterligere svar.

Finn Berger

Moderator
Tråden som informerer om dette er stengt for videre innlegg. Hvorfor det?

Jeg har et spørsmål: Er det ikke bedre å sette en dato for innlevering som frist, og ikke en dato for mottatt? Det første har vi som eventuelt vil sende inn øl, styring på, det andre ikke. Det er slik det er vanlig å gjøre det.
 
Hei Finn,
Den posten blir automatisk opprettet i forumet når innlegg publiseres og er stengt for videre innlegg. Det er ikke noe vi har bevisst utført.

Nå det gjelder innleveringsfrist, så har vi (Norbrygg Hordaland) tatt en beslutning om å benytte dato for når ølet skal være mottatt.
Mulig det kan diskuteres, men vi ønsker at øl skal være oss i hende tidsnok til at vi får gjennomført dømmingen.
Vi har ikke mer styring på frakttider enn dere, og risikerer at øl kanskje ikke når frem tidsnok. Posten sier frakttider for norgespakke er 1-5 dager, så da må man sende pakken senest 5 dager før angitt dato.

(Et annet poeng er at det gir, iallefall lokale deltagere, mulighet til å avtale en fysisk levering frem til oppgitt dato.)
 
Hei Finn,
Den posten blir automatisk opprettet i forumet når innlegg publiseres og er stengt for videre innlegg. Det er ikke noe vi har bevisst utført.

Nå det gjelder innleveringsfrist, så har vi (Norbrygg Hordaland) tatt en beslutning om å benytte dato for når ølet skal være mottatt.
Mulig det kan diskuteres, men vi ønsker at øl skal være oss i hende tidsnok til at vi får gjennomført dømmingen.
Vi har ikke mer styring på frakttider enn dere, og risikerer at øl kanskje ikke når frem tidsnok. Posten sier frakttider for norgespakke er 1-5 dager, så da må man sende pakken senest 5 dager før angitt dato.

(Et annet poeng er at det gir, iallefall lokale deltagere, mulighet til å avtale en fysisk levering frem til oppgitt dato.)
OK - jeg burde kanskje kjenne til systemet på forumet:). Ser jo også at det er opprettet en tråd for vidre info. (Jeg trudde jeg hadde sletta denne; skjønner ikke helt at det ikke har skjedd.)

Jeg ser for meg en situasjon der jeg er sein med å få brygga ølet/gjort det klart. (Høyst realistisk når det gjelder meg:).) Det er greit å vite at om jeg bare får posta det innafor fristen, så trenger jeg ikke å bekymre meg - eller eventuelt ikke for annet enn at posten somler bort pakka.

Dere kan jo fremdeles operere med en litt seinere dato for fysisk innlevering.

Nåja, det er ikke noen stor sak. Dere gjør sjølsagt det dere mener blir mest praktisk for dere:).
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp