Antonsen Jernvare

Hei.
Var en tur inn til norfjordeid i dag. var litt smådeler eg letet etter, derbalnt en litt stor mutter.
trasket meg inn på Antonsen Jernvare som ligger like ved "moen gården" Overaskelsen var stor da eg ser først ett cornelius fat stående.
og kan vel si att gleden voskste da eg fant, humle, malt, gjær ++++. han kunne fortelle att han selger mye av dette :) alle pakkene er merket med Petit :)

der finnest alt fra 1 kilo malt til 25 kilo sekekr.

så da blir dtet nok flere turer til eid ja :)
Er ganske sikker (selv om eg ikke spurte) att han kan bestille med etter ønske fra Petit- for han bestiller i paller :)

Vet att eid ikke ligger i sunnmøre, men pytt pytt. penger tjent på frakt, er penger i brygg :)
 
Antons har det meste til og vere ein so liten jernvare ja. ;) Litt stive prisa (25kg sekk 450,-) kverna +50,- Men er kjekt at det finst i nærheten ja  :biersmile:
 
He he. En trådtittel jeg ikke hadde trodd jeg skulle se på norbrygg sine sider. Selv om jeg er innom av og til, så visste jeg faktisk ikke at han solgte sekker med malt. Som Lasse sier så er det litt stiv pris kanskje, og det er fort gjort å reise opp til Stranda. Litt bedre pris der. Men veldig kjekt om man trenger en kilo eller to av noe ASAP. Hvilke typer malt har han? Pale og MO?
 
prisene er stive ja. men eg som bor på fiskå, så tjener eg lett inn 100 lappen på 25 kg sekken, i steden for biltur til Stranda  :ilike: nå er eg faktisk ikke sikker på hvilken 25 kilo sekker han hadde. for eg er som teksten under sier, ganske fersk i faget :)
 
Sant det ;) han har det vanlige. pils, pale og munich sa han på Mandag ;) Men han tar som sagt i mot bestilling vist en spør fint  ;D
 
Tilbake
Topp