APA med Cascade, Chinook, Citra, Mosaic og Simcoe

FrodeSy

Norbrygg-medlem
Er eigentleg ganske så lei av øl stappande full av amerikansk humle for tida, men så fekk eg smake Kernel sin Pale ale med Mosaic og Simcoe og det var, ja nydeleg godt, om enn litt for søtt. Når eg då brått arva eit Muntons Connoisseurs pils-kit, så kom eg på at eg kunne prøve meg på ein liten miks her. Ergo blir det steeping av carapils, krystall 30 og 70 ebc og munchen 25 ebc, Safale US-05 og pils-kitet. Sidan Mosaic og Simcoe er ganske så fruktig og søtt, tenkte eg i utgangspunktet på å supplere med Chinook eller Citra. I tillegg til desse humlene, har eg ca 100 gram kvar av Cascade og Nelson Sauvin.

Eg ser jo at dette kan bli all-but-the-kitchen-sink når det gjeld humle, men kva faan. Er det nokon som har testa ein fin kombo av mange / alle av desse, eller blir det berre å peise på og sjå kva det ender opp med?
 
Eg ser jo at dette kan bli all-but-the-kitchen-sink når det gjeld humle, men kva faan. Er det nokon som har testa ein fin kombo av mange / alle av desse, eller blir det berre å peise på og sjå kva det ender opp med?

Du svarer vel egentlig på ditt eget spørsmål ;)
 
Siden du sier at det du smakte ble for søtt ville jeg droppet enten mosaic eller Simcoe. Gønner du på med Nelson i tillegg blir det enda søtere.

Du må fjerne noe som er søtt, i steden for å legge til ting som ikke er søtt for å få det mindre søtt.
 
Hva er det med Mosaic eller Simcoe dere mener er "søt"?

Brukt i nok mengder som jeg antar oppskriften til den PA som TS beskrev så blir det ...søtt.. klissete, blir liksom litt gummy. Begge to er i utgangspunktet tropiske av seg, mosaic i seg selv er jo som navnet antyder, en mosaikk av frukt.

Jeg laget en PA med hun NZ-humler en gang, og flaskekarbonerte den. Er det mest klissete jeg har laget. Var som å drikke flytende tyggegummi.
 
Hva er det med Mosaic eller Simcoe dere mener er "søt"?

I og med at Kernel sin var ein pale ale, så var det ikkje mykje bitterheit i ølet. Desse to humle i saman vart veldig fruktig og søtt, tropisk nektar nesten der syra var nesten fråverande.

Eg SKAL bruke Mosaic og Simcoe fordi det var så nydeleg godt, men eg vil balansere det med litt friskare humle, derav tanken om både Chinook og Citra. Cascade vil kanskje "fylle ut" mellomrommet mellom dei to søtare og dei to friskare humlene. I og med at eg brukar eit ekstrakt pilskit tør eg ikkje koke den ekstra humla lenger enn 5 - 10 minutt i "redsel" for at det blir for bittert.
 
Simcoe gir vel ikke noe søtt preg?

Tenker at denne kanskje er litt meir ananas-aktig, men er usikker, for eg har berre brukt den ein gong før - 2,5 år sidan, som bitter- og smakshumle saman med ei større mengde Cascade i ein imperial porter.
 
Du vil jo da havne et godt stykke unna Kernel sin da
Hvis det var den du likte så ville jeg bare meska litt lavt
 
Tenker at denne kanskje er litt meir ananas-aktig, men er usikker, for eg har berre brukt den ein gong før - 2,5 år sidan, som bitter- og smakshumle saman med ei større mengde Cascade i ein imperial porter.

Både mosaic og Simcoe har en god andel myrcene, som gir dette tropiske preget. Blande begge sammen i nok mengder som tørrhumle gjør det klissete i mine øyne.
 
Jeg finner faktisk ikke mye tropisk sødme i Simcoe,
jeg vil påstå at både Cascade, Citra og Nelson byr på mer av det,
men det blir vel kanskje litt subjektivt
 
For meg, Simcoe = dank.

Har du brukt den noe særlig som tørr? Den inneholder mest myrcene som forsvinner ved rundt 60c og over. Den har ikke så mye av andre oljer, noe som kanskje kan gi deg den dank'e følelsen hvis du har kokt den. Er liksom ikke sånn kjempemessig igjen da..
 
Det er en stund siden jeg har brukt den iom at jeg bare fikk kattepiss på den SH jeg brygga
kanskje på tide å gi den en ny sjangse
 
Både mosaic og Simcoe har en god andel myrcene, som gir dette tropiske preget. Blande begge sammen i nok mengder som tørrhumle gjør det klissete i mine øyne.

Kor store mengder tenker du ein må opp i for å få / unngå at den blir klissete?
 
Kor store mengder tenker du ein må opp i for å få / unngå at den blir klissete?

Har ikke peiling.

Men som jeg har sagt før. Se på hva salgs oljer som er i humlene, finn ut av flashpointet deres og bruk de deretter.

F.eks amarillo, Simcoe og mosaic i kok er ikke så krise, siden mye av myrcene-oljen som alle tre har mye av vil fordampe fort. Men hvis du har de tre humlene som tørrhumle hvor myrcene ikke fordamper så vil det bli mye myrcene og klissete. Alt er selvsagt avhengig av mengder da selvsagt. Poenget er når de brukes.
 
Tilbake
Topp